سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هزار و ۳۲۵ واحد صنفی متخلف در كرمان پلمپ شد

رئيس پليس امنيت عمومی استان از پلمپ 1325 واحد صنفی متخلف در طرح نظارت بر اماكن و واحدهای صنفی از ابتدای سال جاری تا كنون درسطح استان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،؛ سرهنگ محمد رضا پرواز رئيس پليس امنيت عمومی استان گفت: به منظور صيانت از امنيت اجتماعی در سطح اماكن عمومی، جلوگيری از بروز تخلفات و جرايم صنفی،تحقق برنامه های پيشگيرانه،‌مقابله با ناهنجاري هاي اجتماعی در بين اصناف، طرح تشديد کنترل و نظارت بر واحدهای صنفی و اماکن عمومی در سطح استان از ابتدای سال جاریدبه طور مداوم توسط مأموران پليس امنيت عمومي اجرا شد.


وی افزود: مأموران نظارت بر اماکن عمومیداستان كرمان از ابتدای سال جاري از 954 واحد صنفی به صورت محسوس و نامحسوس در سطح حوزه استحفاظی بازديد كردند.


پرواز هدف از ساماندهیراصناف را رعايت قوانين صنفی و بازديد از صنوف را رعايت قانون در بازار دانست و افزود: ماموران اداره نظارت بر اماکن عمومی در اين بازديدها، 1325 واحد صنفي متخلف را شناسايی و برابر ماده 27 و 28 قانون نظام صنفی پلمپ كردند.


وی در ادامه نداشتن پروانه كسب و عدم رعايت قوانين و مقررات ابلاغي از سوي پليس اماكن و اتحاديه صنفي را علت عمده پلمپ واحدهاي متخلف اعلام كرد و بيان داشت: صاحبان صنوف متخلف نيز پس از تشکيل پرونده برای سير مراحل قانونی به مراجع قضائی معرفی شدند.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.