سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

احداث 20 بوستان محلی و خطی در مشهد طی سال جاری

مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد از احداث بیش از 20 بوستان محلی و خطی در مشهد طی سال جاری خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ مهدی یعقوبی مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد گفت: فضای سبز امروز تبدیل به جزیی جدایی‌ناپذیر از محیط شهری شده و توسعه پایدار شهرها بدون گسترش فضاهای سبز شهری مقدور نیست.


وی افزود: با توجه به اینکه مشهد نیز مانند سایر کلانشهرها با معضل آلودگی هوا مواجه است؛ شهرداری مشهد به توسعه فضای سبز شهری به عنوان یک راهکار کارآمد برای کاهش آلودگی هوا و نیز کاهش دمای هوا و تلطیف آن توجه ویژه‌ای دارد.


مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد ادامه داد: در این راستا احداث بوستان‌ها و فضاهای سبز را به‌خصوص در محله‌هایی که سرانه فضای سبز پایین‌تری دارند، در دستورکار خود قرار داده ایم تا با توسعه متوازن فضای سبز در سطح شهر، محیط سالم و شادابی برای شهروندان تأمین شود.


یعقوبی در ارتباط با پروژه‌های فضای سبزی که تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: پیش‌بینی می‌شود با در نظر گرفتن روند اجرایی و پیشرفت فیزیکی پروژه‌های عمرانی فضای سبز، تا پایان سال بیش از 20 بوستان محلی و خطی به بهره‌برداری برسد.


وی گفت: این پروژه‌ها در مناطق 2، 3، 4، 6، 7، 8، 9 و 10 در حال اجرا است که این پروژه‌ها پیشرفتی بین 60 تا 97 درصد دارند.


مدیر فضای سبز شهری شهرداری مشهد افزود: در بین این پروژه‌ها، احداث و توسعه پارک خطی حاشیه بولوار نماز با وسعت حدود 35 هزار مترمربع بزرگترین پروژه از لحاظ وسعت است.


انتهای پیام//ف.م

 

20 بوستان محلی و خطی در مشهد طی سال جاری احداث می شود

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.