سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخشی از امورتصدی اداره کل تعاون سیستان و بلوچستان به اتاق تعاون واگذارشد

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سیستان و بلوچستان گفت: بخشی از امور تصدی این نهاد در راستای اصل ۴۴ قانون اساسی با امضای تفاهنامه مشترک به اتاق تعاون این استان واگذار شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مهرداد جهاندیده مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی  استان اظهار داشت: انعقاد این تفاهمنامه با هدف تحقق سیاست‌های کلی اصل ۴۴ قانون اساسی مرتبط با بخش تعاون در خصوص برون سپاری فعالیت‌های تصدی گری به بخش غیر دولتی و اعمال نظارت بهینه از طریق عوامل درون سازمانی و درون بخشی بر تعاونی‌ها برای اطمینان از تطبیق فعالیت آن‌ها با قانون بخش تعاون انجام شد.

وی افزود: بر اساس این تفاهنامه اموراتی نظیر بررسی گزارشات مالی اتحادیه‌ها و تعاونی ها، اجرای نظام نظارتی، نظارت بر نحوه برگزاری مجامع عمومی، برگزاری برنامه‌های ترویجی و دوره‌های آموزشی و رسیدگی به شکایات به اتاق تعاون سیستان و بلوچستان واگذار شد.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان ادامه داد: همچنین نظارت بر تغییرات ثبتی تعاونی ها، تشکیل و توسعه تعاونی ها، پذیرش و بررسی پرونده‌های درخواست تسهیلات و جمع آوری آمار و اطلاعات مورد نیاز از دیگر موارد واگذار شده به اتاق تعاون سیستان و بلوچستان است.

انتهای پیام /ع

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.