انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و شرکت ملی گاز

مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان گفت: تفاهم‌نامه همکاری بین فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و شرکت ملی گاز منعقد شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری بین این اداره‌کل و شرکت ملی گاز ایران برای به‌کارگیری نیروی مورد نیاز انتقال گاز فشار قوی از ایرانشهر به کل استان خبر داد.


محمد جهانتیغی در جمع خبرنگاران افزود: قرارداد همکاری بین اداره‌کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان سیستان و بلوچستان و شرکت ملی گاز ایران برای به‌کارگیری نیروی مورد نیاز انتقال گاز فشار قوی از ایرانشهر به کل استان امضا شده است.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان ادامه داد: بر‌اساس این قرارداد همکاری مقرر شد متخصصین شرکت ملی گاز مربیان فنی و حرفه‌ای را در رشته‌های مربوط به حوزه گازرسانی از جمله جوشکاری تعیین سطح کرده و آموزش‌های آنها را به روز کنند.


وی ادامه داد: این قرارداد منافع 2 طرف را تامین می‌کند به این نحو که شرکت ملی گاز مربیان ما را آموزش می‌دهد و مربیان ما نیروی کار مورد نیاز پروژه گازرسانی را تربیت می‌کنند و از بین کارآموزان با مهارت‌ترین‌ها جذب پروژه گازرسانی می‌شوند.


مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان تصریح کرد: در یک سال گذشته بیش از 4 میلیون نفر در بخش دولتی 25 هزار نفر نیز با مراجعه به مراکز ثابت، پادگان‌ها، زندان‌ها و حاشیه شهر از آموزش‌های فنی و حرفه‌ای استان بهره‌مند شده‌اند.


جهانتیغی افزود: بیکاری در همه کشورها به عنوان یک معضل شناخته شده و این مهم توسط بخش خصوصی در نقاط مختلف دنیا رفع شده و هم اکنون 190 آموزشگاه غیردولتی در استان فعال است که 75 درصد مخاطبان آنها بانوان هستند که این آموزش‌ها در بخش خدمات، صنعت، کشاورزی، فرهنگ و هنر و صنایع دستی ارایه شده است.

 

انتهای پیام/گ

انعقاد تفاهمنامه بین فنی و حرفه‌ای سیستان و بلوچستان و شرکت ملی گاز

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار