سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون استاندار لرستان :

در کار روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی لرستان بازنرگی شود

معاون عمرانی استانداری لرستان بر ضرورت بازنگری در کار روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی این استان تاکید کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ محمد اصلانی در مراسم تودیع و معارفه مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان در سخنانی با بیان اینکه دوره کوتاه مدیر کل سابق راهداری لرستان اثر‌های بسیار مثبتی در سیستم حمل و نقل جاده‌ای لرستان داشت گفت: اگرچه مدت مدیریت وی خیلی زیاد نبود، ولی اثر‌های بسیار مثبتی در سیستم حمل و نقل جاده‌ای لرستان داشت.

وی گفت: طبیعی است وقتی مدیری جابجا می‌شود افراد مختلفی از استان پیشنهاد می‌شوند که در لرستان چند گزینه مطرح شد و در نهایت از سوی معاون وزیر راه و شهرسازی، «عباس شرفی» به عنوان مدیر کل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان معرفی شد.

معاون عمرانی استانداری لرستان با اعلام حمایت و همکاری با مدیرکل جدید راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: حمل و نقل زیرساخت همه امور است به گونه‌ای که بدون آن توسعه گردشگری، کشاورزی، خدمات و ... امکان پذیر نخواهد بود.

اصلانی خواستار بازنگری در شیوه اجرای روکش آسفالت در راه‌های لرستان شد و گفت: با توجه به حجم تردد وسایل تقلیه در محور‌های استان و قرار گرفتن استان در کریدور شمال- جنوب و شرق- غرب چنین استنباط می‌شود که آسفالت در زمان کم فرسوده می‌شود از این رو از وزارت راه و شهرسازی انتظار می‌رود نحوه اجرای روکش آسفالت در راه‌های استان را بازنگری و به بهترین نوع ممکن را اجرا کند.

وی در ادامه گفت: راه‌های روستایی استان نسبت به کشور مناسب نبوده، و این شرایط زیبنده نظام جمهوری اسلامی نیست چرا که توزیع امکانات را به مناطق محروم محدود می‌کند.

معاون عمرانی استانداری لرستان با تاکید بر ضرورت فرهنگ سازی رانندگی ایمن گفت: باید روی مقوله فرهنگ رانندگی ایمن و قوانین راهنمایی و رانندگی کار کنیم تا دیگر شاهد تصادف نباشیم.

انتهای پیام/د

ضرورت بازنگری در کار روکش آسفالت راه‌های مواصلاتی لرستان

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.