ناوگان حمل و نقل؛

انتقال ۷ هزار زائر اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان به مهران

معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان از انتقال هفت هزار و ۷۰۹ زائر اربعین حسینی از طریق ناوگان اتوبوسرانی لرستان به مرز مهران خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛ مصطفی ملکی معاون اداره‌کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای لرستان گفت: از پنجم تا شانزدهم آبان ماه، ۷۷۰۹ زائر در قالب ۲۰۳ دستگاه اتوبوس به مهران اعزام شدند.

وی با بیان این‌که اوج تقاضا برای حمل و نقل عمومی هم‌زمان با ۱۷ آبان ماه و بازگشت زائران آغاز شد، افزود: در این راستا نیز ناوگان اتوبوس‌رانی استان با ۲۴۳ دستگاه اتوبوسی که در اختیار دارد و با آمادگی کامل در خدمت زوار اربعین حسینی بود.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای لرستان گفت: اقلام مورد نیاز موکب‌های مردمی کشورمان در نجف اشرف و کربلای معلی نیز با ۳۲ دستگاه از ناوگان حمل بار استان ارسال شد.

ملکی همچنین از اعزام تعدادی از امداد خودرو‌های لرستان به مرز مهران خبر داد و یادآورشد: هم‌زمان با آغاز سفر‌های اربعین حسینی، شش دستگاه جرثقیل یدک‌کش و تعدادی مکانیک سیار برای امدادرسانی به ایلام اعزام شدند که خدمات خود را با ۵۰ درصد تخفیف در اختیار زائران قرار می‌دهند و تاکنون عملکرد قابل قبولی داشته‌اند.

انتهای پیام/م

۷ هزار زائر اربعین از طریق ناوگان حمل و نقل لرستان به مهران منتقل شدند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.