سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار بوشهر:

کودکان کار و خیابانی در استان بوشهر ساماندهی شوند

استاندار بوشهر با تاکید بر لزوم تلاش و مشارکت همه دستگاه‌ها برای مقابله با آسیب‌های اجتماعی گفت: کودکان کار و خیابانی در استان بوشهر ساماندهی شوند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، عبدالکریم گراوند صبح سه‌شنبه در نشست کارگروه مشترک شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و فرهنگی، اجتماعی و خانواده اظهار داشت: مقابله با آسیب‌های اجتماعی تنها وظیفه یک نهاد نیست و همه نهاد‌ها باید در این زمینه مشارکت و همراهی کنند.

وی یکی از آسیب‌های مهم اجتماعی را کودکان کار و کودکان خیابانی عنوان کرد و ادامه داد: برای ساماندهی وضعیت کودکان کار و خیابانی باید از ظرفیت‌های سازمان‌های مردم نهاد به خوبی استفاده شود.

استاندار بوشهر به نقش دیگر نهاد‌ها در مقابله با آسیب‌ها اشاره کرد و افزود: شهرداری‌ها در زمینه مسائل اجتماعی و فرهنگی وظایف و ماموریت‌های مهمی دارند و نباید تنها به فعالیت‌های عمرانی و ساخت و ساز اکتفا کنند.

وی خواستار تلاش شهرداری‌ها برای تامین مکان مناسب برای اسکان کودکان کار و خیابانی شد و بیان کرد: اتباع غیرایرانی بخشی از چالش‌های مهم در آسیب‌های اجتماعی هستند که باید ساز و کار مناسبی برای آن‌ها اندیشیده شود. بهزیستی، آموزش و پرورش، هلال احمر، فنی و حرفه‌ای و شهرداری‌ها باید با همکاری و تعامل مناسب برای رفع چالش‌ها و آسیب‌های اجتماعی وارد عمل شوند.

انتهای پیام/پ

کودکان کار و خیابانی در استان بوشهر ساماندهی شوند

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.