فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه مطرح کرد؛

رصد تحرکات دریایی و هوایی دشمن در خلیج فارس/ امنیت خلیج فارس با تلاش نیروی دریایی سپاه

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه گفت: تمام تحرکات دریایی و هوایی دشمن در خلیج فارس توسط نیروی دریایی و هوا فضای سپاه رصد و کنترل می‌شود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان، ناوسالار یکم پاسدار رمضان زیراهی ظهر امروز در نشست فرماندهان سپاه استان بوشهر با استاندار بوشهر با تبریک انتصاب گراوند به عنوان استاندار بوشهر و قدردانی از خدمات سالاری استانداری قبلی، با بیان اینکه امنیت خلیج فارس بر عهده نیروی دریایی سپاه گذاشته شده است اظهار داشت: از نیمه دوم سال 1386 امنیت خلیج فارس بر عهده نیروی دریایی سپاه گذاشته که خلیج فارس به 5 منطقه تبدیل شده است.

وی، از اشراف اطلاعاتی و عملیاتی این نیرو در خلیج فارس خبرداد و افزود: تمام تحرکات دریایی و هوایی دشمن در خلیج فارس توسط نیروی دریایی و هوافضای سپاه به طور شبانه‌روزی رصد و کنترل می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه با بیان اینکه این نیرو از قدرت و توانمندی بالایی برخوردار است تصریح کرد: نیروی دریایی سپاه ضمن اینکه از قابلیت و توانمندی اطلاعاتی و تهاجمی بالایی برخوردار است از تجهیزات پیشرفته نظامی برای اجرای ماموریت‌ها بهره‌مند است.

ناوسالار یکم زیراهی با اشاره به برقراری امنیت خلیج فارس با تلاش روز افزون نیروی دریایی سپاه افزود: در این راستا تردد همه شناورها و تمام تحرکات در خلیج فارس به صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود.

وی با اشاره به حضور نیروی دریایی سپاه در بعد فعالیت‌های محرومیت‌زدایی و سازندگی گفت: یکی دیگر از ماموریت‌های منطقه دوم نیروی دریایی سپاه اجرای طرح‌های عمرانی محرومیت‌زدایی در نقاط مختلف استان بوشهر است.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه با اشاره به ساخت واحدهای مسکونی ویژه مددجویان روستایی استان بوشهر افزود: از 600 واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد در روستاها که ساخت آنها بر عهده سپاه گذاشته شد 345 واحد آن توسط منطقه دوم نیروی دریایی سپاه ساخته و تحویل نیازمندان روستایی شد.

ناوسالاریکم زیراهی از ساخت 10 موج شکن در روستاهای ساحلی استان بوشهر خبرداد و اضافه کرد: یکی از دغدغه‌های مهم ساحل نشینان روستایی موج شکن است که در این راستا منطقه دوم نیروی دریای سپاه نسبت به ساخت 10 موج‌شکن در نقاط ساحلی استان بوشهر اقدام کرده است.

وی با بیان اینکه این موج‌شکن‌ها نقش مهمی در مصون نگه داشتن شناورها در حوادث، بحران‌ها و بلایای طبیعی دارد تصریح کرد: با تامین بودجه لازم ساخت موج‌‌شکن در دیگر نقاط ساحلی استان بوشهر توسط بخش مهندسی منطقه دوم نیروی دریایی سپاه آغاز می‌شود.

فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه با تاکید بر اعلام آمادگی برای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های مختلف گفت: منطقه دوم نیروی دریایی سپاه برای اجرای هر گونه پروژه عمرانی و دریایی برابر قانون اعلام آمادگی می‌کند.

انتهای پیام/ب

صحبت های فرمانده منطقه دوم نیروی دریای سپاه در نشست فرماندهان سپاه استان بوشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.