سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

با حضور دانش‌آموزان ممتاز استان بوشهر؛

پخش مسابقه تلویزیونی ستارگان امید از امشب آغاز می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر از پخش مسابقه ستارگان امید با حضور دانش آموزان ممتاز استان بوشهر خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، وبه نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر، ناصر کرمی اظهار داشت: مسابقه ستارگان امید با حضور دانش آموزان ممتاز استان از چهارم آذرماه از شبکه تلویزیونی استان بوشهر پخش می شود.

وی ادامه داد: این مسابقه تلویزیونی که در ٣ دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و در ٣ رشته علوم تجربی، ریاضی و علوم انسانی به صورت رقابتی مجزا میان پسران و دختران برگزار شده پخش خواهد شد.

وی ادامه داد: مسابقه ستارگان امید با ۴٠ قسمت طی ١٠ هفته از شبکه استانی بوشهر پخش می شود. این مسابقه در راستای  طرح تقویت بنیه علمی وبه منظور ارتقای سطح انگیزشی دانش آموزان استان برگزار شده است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: بدون شک تماشای این مسابقه کمک بزرگی به دانش آموزان مستعد و ممتاز می شود و باعث پویایی دانش آموزان می‌شود. این برنامه چهل قسمتی دارای بخش هایی همانند مسابقه پیامکی همراه باجایزه نیز هست.

وی ضمن دعوت از اولیا وبه ویژه دانش آموزان برای تماشای این برنامه افزود: این برنامه می‌تواند زمینه انگیزشی مناسبی برای تقویت بعد آموزشی دانش آموزان باشد.

کرمی بیان داشت: مسابقه ستارگان امید باحضور ۱۸ شهرستان ومنطقه واز میان دانش آموزان برگزیده استان برگزارشده است. این برنامه با مشارکت وهمراهی صداوسیمای مرکز استان و با حمایت دهیاری ها وشوراهای اسلامی روستاهای استان انجام شده است. این مسابقه ساعت ١٩ روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه و تکرار آن روز بعد ساعت ١٨ پخش می شود.

انتهای پیام/پ

پخش مسابقه تلویزیونی ستارگان امید از امشب آغاز می‌شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.