مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

طرح ستارگان امید در بوشهر اجرایی می‌شود

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان طرح ستارگان امید از ۴ آذر امسال در استان بوشهر اجرایی می‌شود.

طرح ستارگان امید در بوشهر اجرایی می‌شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ناصر کرمی  با تاکید بر تقویت بنیه دانش‌آموزان در نقاط مختلف شهری و روستایی استان بوشهر اظهار داشت: این طرح با مشارکت دهیاران، شوراهای اسلامی ، شهرداران و دستگاه‌های ذیربط در مناطق مختلف این استان اجرایی شده و تمام مقاطع تحصیلی را در بر می‌گیرد.

وی همچنین از اجرای طرح ستارگان امید در استان بوشهر خبرداد  و افزود: در راستای تقویت بنیه علمی دانش‌آموزان طرح ستارگان امید از 4 آذر امسال در استان بوشهر با مشارکت رسانه ملی اجرایی می‌شود.

کرمی تصریح کرد: مسابقه تلویزیونی ستارگان امیدکه در 3 دوره ابتدایی، متوسطه اول و متوسطه دوم و در 3 رشته علوم تجربی، ریاضی و علوم انسانی با حضور دانش آموزان ممتاز استانبه صورت رقابتی مجزا میان پسران ودختران برگزار شده از 4 آذرماه از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود.

وی با بیان اینکه مسابقه ستارگان امید با 40 قسمت طی 10 هفته از شبکه استانی بوشهر پخش می‌شود خاطرنشان کرد: این مسابقه در راستای  طرح تقویت بنیه علمی و به منظور ارتقای سطح انگیزه دانش آموزان استان برگزارشده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر بیان کرد: بدون شک تماشای این مسابقه کمک بزرگی به دانش آموزان مستعد و ممتاز  بودهو سبب پویایی آن ها می‌شود.

کرمی ضمن دعوت از اولیا وبه ویژه دانش آموزان برای تماشای این برنامه افزود: این برنامه می‌تواند زمینه انگیزه  مناسبی برای تقویت بعد آموزشی دانش آموزان
باشد.

وی با بیان اینکه مسابقه ستارگان امید باحضور 18 شهرستان و منطقه و از میان دانش آموزان برگزیده استان برگزارشده است گفت: این برنامه با مشارکت و همراهی صداوسیمای مرکز استان و با حمایت دهیاری‌ها وشوراهای اسلامی روستاهای استان بوشهر انجام شده است.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر خاطرنشان کرد: این مسابقه ساعت 19 روزهای شنبه، دوشنبه، چهارشنبه و پنج شنبه از شبکه استانی بوشهر پخش و تکرار آن روز بعد ساعت 18 می‌ باشد.

انتهای پیام/پ

  طرح ستارگان امید در بوشهر اجرایی می‌شود 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.