سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون فرماندار جیرفت؛

عدم تخصص ،عامل اصلی بیکاری

عدم تخصص و مهارت های لازم نیروهای جویای کار در شهرستان عامل اصلی بیکاری است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان میثم ابوسعیدی معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری جیرفت در جلسه کارگروه اشتغال شهرستان گفت : هدف از تشکیل و برگزاری کارگروه ایجاد هماهنگی بین دستگاه های اجرایی متولی امر اشتغال در شهرستان و فعالین حوزه کار آفرینی و سرمایه گزاری است.

وی افزود : مسئولان دستگاه های اجرایی و دست اندرکاران جامعه کسب وکار در شهرستان باید با تکیه بر خرد جمعی ، همکاری وتعامل سازنده زمینه ی تقویت بخش تولید و اشتغال را فراهم کنند تا از این طریق ضمن ایجاد فرصت های شغلی جدید برای متقاضیان کار نرخ بیکاری در شهرستان کاهش یابد .

معاون برنامه ریزی وامور عمرانی فرمانداری شهرستان جیرفت در این جلسه گفت : از عوامل اصلی بیکاری نیروهای جویای کار در شهرستان نداشتن تخصص و مهارت های لازم برای جذب در واحدهای اقتصادی است .

وی در راستای اجرای طرح کارورزی دانش آموختگان دانشگاهی افزود : طبق مصوبه شورای عالی اشتغال در صورتی که کارگاه ها وبنگاههای اقتصادی نسبت به جذب کارورز مطابق شیوه نامه فوق اقدام کنند تا مدت 6 ماه کارورز از شمول قانون کار خارج می باشد و هیچ گونه حقوق ، مزایاو حق بیمه ای از سوی کارفرما پرداخت نمی شود بلکه دولت آن را پرداخت می کند.

ابوسعیدی گفت : تعداد کاروزانی که در این طرح برای شهرستان جیرفت اختصاص داده شده است 249 نفر می است و طرح کارورزی فرصت بسیار خوبی برای جویندگان کار در رشته های مختلف دانشگاهی است که فارغ التحصیلان واجد شرایط میتوانند با مراجعه به سایت کارورزی ثبت نام کنند.

انتهای پیام/ح

عدم تخصص ومهارت علت بیکاری

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.