سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آرامستان کنونی شهر جیرفت دیگر ظرفیت پذیرش را ندارد

فرماندار جیرفت با اعلام اینکه آرامستان کنونی شهر جیرفت دیگر ظرفیت پذیرش را ندارد از مسئولین خواست تا به این مسئله رسیدگی کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ احمد امینی روش فرماندار جیرفت در جلسه بررسی و رفع مشکلات آب شهرستان جیرفت به موضوع جانمایی آرامستان شهر جیرفت اشاره کرد وگفت : با توجه به اینکه آرامستان کنونی شهر جیرفت دیگر ظرفیت پذیرش را ندارد از مدیر عامل آب منطقه ای استان و کارشناسان مربوطه خواست نسبت به انجام مطالعات دقیق کارشناسی و اعلام نظر نهایی در اسرع وقت اقدام نمایند .

وی در ادامه به مشکلات تامین آب طرح های سرمایه گزاری در شهرستان جیرفت اشاره کرد و افزود : با توجه به پیگیری های مکرر و مداوم مجموعه ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان تعدادی از طرح های سرمایه گزارای در شهرستان با مشکل تامین آب مواجه هستند و از دستگاه های مربوطه خواست نسبت به تامین آب این طرح ها اقدامات لازم رابعمل آورند و نتیجه نیز به ستاد اقتصاد مقاومتی شهرستان ارسال کنند .

فرماندار جیرفت گفت : در حال حاضر مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص مشکلات توزیع زمانی آب سد جیرفت در بخش کشاورزی دچار مشکل شده است.


وی همچنین به رسیدگی به وضعیت سیل بند های اراضی کشاورزی در سطح شهرستان اشاره کرد و افزود : از مجموعه آب منطقه درخواست دارم نسبت به رفع مشکلات وهمکاری هر چه بیشتر با مجموعه جهاد کشاورزی شهرستان در خصوص رفع مشکلات اقدام نمایند .

امینی روش گفت : با توجه به اینکه چاه های تامین آب آشامیدنی شهر بلوک وشهر ساردوئیه در محدوده شهری است هر چه سریعتر نسبت به تعیین محدوده زون آبی در این مناطق اقدام شود .

وی در پایان به توسعه زون آبی شهر جیرفت و مجوز حفر دو حلقه چاه جهت تامین آب شهرک صنعتی شماره 2 شهر جیرفت و شهرک های در حال ساخت شهر جیرفت تاکید نمود .

انتهای پیام/س

 

 

رسیدگی به وضعیت سیل بند های اراضی کشاورزی جیرفت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.