سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در آینده ای نزدیک؛

مسیر ریلی دورود – اندیمشک برقی می شود

معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه‌آهن از برقی کردن مسیر ریلی دورود – اندیمشک در آینده ای نزدیک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، مازیار یزدانی، معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه‌آهن با بیان اینکه 2 خطه مسیرهای ریلی و برقی کردن قطارها پروژه های مورد هدف راه آهن هستند اظهار کرد: طرح برقی کردن مسیر ریلی دورود - اندیمشک را در برنامه داریم.

وی در ادامه گفت: برای 2 خطه کردن مسیر ریلی قم - دورود نیز باید از فاینانس خارجی و یا طرح های مشارکتی استفاده کنیم.

یزدانی اذعان داشت: از 4 بلاکی (مسیر یک ایستگاه تا ایستگاه دیگر) که برای بازسازی در مسیر خط آهن دورود - اندیمشک برنامه ریزی شده بود یک بلاک به پایان رسیده و امیدواریم با بازسازی بلاک دوم مشکلات این نقطه حل شود.

معاون فنی و زیر بنایی شرکت راه‌آهن تصریح کرد: 2 بلاک دیگر در اداره کل راه آهن زاگرس و لرستان است که بطور همزمان تا پایان سال مورد بازسازی قرار می گیرند تا در مسیر ریلی دورود - اندیمشک دیگر شاهد مسدودی بلندمدت نباشیم.

این مقام مسئول بیان داشت: به دلیل شکستگی پی در پی ریل در این مسیر، در بسیاری مواقع مجبور به کاهش سرعت بودیم و بازگشت به سرعت مجدد استهلاک بسیاری در پی داشت، اما با اتمام پروژه بازسازی این محور شامل توازن سرعت در تمام طول مسیر هستیم.

مازیار یزدانی اذعان کرد: یکی دیگر از ملزومات بازسازی این مسیر ریلی، ارتقای ایمنی قطارها است.

وی با اشاره به اینکه احداث مسیر ریلی هزینه بسیاری دارد افزود: مسیر ریلی تهران - اهواز - سربندر در حد فاصل بین قم - دورود - اندیمشک یک خطه است که برای بهره گیری بیش تر از ظرفیت موجود خوزستان باید این محور 2 خطه شود.

یزدانی ابراز امیدواری کرد؛ 2 خطه شدن مسیر ریلی دورود - اندیمشک، موجب افزایش سرعت حرکت قطارها و نیز ایمنی در این مسیر گردد.

انتهای پیام/گ

برقی شدن مسیر ریلی دورود- اندیمشک در آینده ای نزدیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.