سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نایب رییس هیات هندبال شهرستان جم خبر داد

چهار رده سنی در شهرستان جم مشغول به ورزش هندبال هستند

نایب رییس هیات هندبال شهرستان جم گفت: در حوزه ورزش هندبال، با توجه به وجود استعدادهای این رشته ورزشی، چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در جم فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، ثریا انصاریگفت: شهرستان جم با بیان این که هندبال طی دو سال اخیر عملکرد فوق‌العاده‌ای در جم داشته است، اظهار داشت: هندبال در جم پیشرفت قابل قبولی داشته و علاقه‌مندان به این رشته در دو بخش آقایان و بانوان در حال افزایش است.

وی با بیان این که فعالیت ورزشی بانوان در شهرستان جم افزایش می‌باید، افزود: در حوزه ورزش هندبال، با توجه به وجود استعدادهای این رشته ورزشی، چهار رده سنی خردسالان، نونهالان، نوجوانان و بزرگسالان در جم فعالیت می‌کنند.

نایب رییس هیات هندبال شهرستان جم با اشاره به وجود مربیان با تجربه در شهرستان جم، یادآور شد: این شهرستان از پتانسیل بسیار بالایی در این ورزش برخوردار است و باید از این پتانسیل‌ها استفاده‌های صحیح ببریم.

انصاری به اهمیت هندبال پایه در شهرستان جم اشاره کرد و افزود: تیم‌های پایه در شهرستان بسیار مورد اهمیت هستند و توجه به تیم‌های پایه در جم در اولویت اصلی ما قرار دارند و تمام توان خود را در جهت آموزش دختران و پسران در پایه بکار خواهیم گرفت.

وی گفت: آموزش و پویابودن تیم‌های حال حاضر در شهرستان و برگزاری مسابقات داخلی در برنامه‌های اصلی حوزه بانوان قرار دارد که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد حضور تیم‌های شهرستان در مسابقات استانی و کشوری باشیم.

نائب رئیس هیات هندبال شهرستان جم با بیان این که همدلی خیلی خوبی در بین مسوولان هیات هندبال شهرستان جم وجود دارد، تاکید کرد: شهرستان جم استعدادهای بالایی در این رشته دارد و امیدواریم با برنامه‌ریزی دقیق بتوانیم برای موفقیت مجموعه هندبال شهرستان گام‌های بزرگی برداریم.

انتهای پیام/پ

چهاررده سنی در حوزه ورزش هندبال در شهر جم فعالیت می کنند

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.