سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

تولیدات دفاعی خواب خوش را از دشمنان گرفته است

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت : انقلاب اسلامی خواب خوش را از دشمنان گرفته است و آنان با همه وجود این انقلاب را مانع هدف‌های خود می‌دانند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت السلام والمسلمین عبادی صبح امروز در دیدار با جمعی از فرماندهان سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: امروز توانمان به حدی است که نیازهای دفاعی خود را تأمین می‌کنیم و به برکت انقلاب اسلامی به‌جایی رسیده‌ایم که تولیدات دفاعی خواب خوش را از دشمن گرفته است.


وی افزود : کسانی که دشمنان واقعی ملت ایران و مسلمانان را نشناخته‌اند با یک لبخند دشمن فریب می‌خورند آنها غافل از برنامه و هدف اصلی دشمنان هستند چون انتهای هدفشان پایان تاریخ و تسلط کامل بر دنیا است.


حجت السلام والمسلمین عبادی گفت :بر همه اهل دنیا پوشیده نیست که جهان‌خواران بر سر مردم جهان چه می‌آورند و مشابه همه اینها ناشی از حکمرانان، سیاست مداران و مجریان جهانی تباه و فاسدانی هستند که از عقل و دین بویی نبرده‌اند.


نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی با بیان اینکه در زمانی که ما شیخ بهایی‌ها را داشتیم در اروپا دانشمندان را به جرم دانش می‌سوختند و در اروپا همه امور به دست آنهایی بود که به اسم حکومت و دین داشتند اما وابسته به خرافات بودند، افزود: در مقطعی از زمان انحراف، تحریف و بدترین نسبت‌ها را به انجیل بستند و اروپائیان نااهل با خوی وحشی‌گری اما با دانش دنیا را به این حال و روز در آوردند و آمریکا را نیز همین اروپائیان به وجود آوردند.


وی گفت: دشمن با خوی وحشی‌گری که دارد از اهدافی که دارد منصرف نمی‌شود و آنها نه عقل، نه دین و نه مروت دارند و برای تسلط از هیچ جنایتی روی برگردان نیستند و انواع فسادهای اجتماعی، اخلاقی و فسادی را به وجود می‌آوردند تا مردم نا امید شده و در این نا امیدی بر مردم تسلط پیدا کنند.


عبادی تاکید کرد: اگر همه در برابر تکلیف، در برابر دین و قانون پایبند باشند و به سخنان فرمانده کل قوا گوش کرده و عمل کنند هیچ کس نمی‌تواند به ما آسیبی برساند.
انتهای پیام/ک

نقطه اصلی فسادهای جهانی، اروپا است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.