نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی؛

گسترش تفکر بسیجی در خاورمیانه

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: تفکر بسیجی در کل منطقه خاورمیانه گسترش پیدا کرده است.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ حجت الاسلام و المسلمین عبادی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی صبح امروز در دیدار با رئیس اداره بهداشت و درمان قرارگاه پدافند هوایی خاتم الانبیاء (ص) کشور گفت: تفکر بسیجی در کل منطقه خاورمیانه سرایت کرده و سبب بیداری در کشورهای اسلامی شده است.

وی با بیان اینکه نیروهای مسلح در نظام مقدس جمهوری ایران پای عقیده و ارزش‌ها ایستاده‌اند،افزود: در سیستم نظام جمهوری اسلامی آنچه برای تک‌ تک نیروهای مسلح مطرح است عقیده بوده و بحث شخص و گروه مطرح نیست.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی گفت: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهایی پاک، مقدس، خدمتگزار و عقیده‌مند هستند که کار این نیروها قابل قیاس با آنچه در جهان می‌گذرد نیست.

حجت الاسلام و المسلمین عبادی افزود: نیروهای مسلح در جمهوری اسلامی ایران در همه کارهای خیری که در جامعه انجام می‌شود شریک بوده و هرگاه که مشکلی به وجود آید و جامعه نیاز داشته باشد در خدمت مردم هستند به گونه‌ای که در زلزله کرمانشاه و در کمک به مناطق محروم در کوتاه‌ترین زمان اقدام کردند.

وی گفت: نیروهای مسلح از ابتدای انقلاب تاکنون در آزمایش های بزرگ پیروز و سربلند شده و این در حالی است که نیروهای مسلح سایر کشورها حاضر نیستند با مردم باشند و در واقع مورد اعتماد مردم هم نیستند.
انتهای پیام/ب


نیروهای مسلح پای ارزش های انقلاب ایستاده اند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار