اجتماع بزرگ بسیجیان در خراسان جنوبی

اجتماع بزرگ بسیجیان امروز در شهرستان های خراسان جنوبی برگزار شد.

 به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بیرجند ؛ این اجتماع با عنوان شکوه اقتدار در بیرجند نیز برگزار شد که در آن بسیجیان علاوه بر تجدید بیعت با آرمان های امام و رهبری، اقتدار خود را به نمایش گذاشتند.

سرهنگ فلاحی،فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه بیرجند در این مراسم گفت: بسیج یکی از عوامل مهم بازدارندگی است که در مقابل توطئه های استکبار جهانی ایستاده است.

حجت الاسلام قوامی،استاد حوزه علمیه قم نیز به اتحاد و یکپارچگی بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و افزود: بسیج لشکری مخلص است که مانند شمشیر برنده در مقابل دشمن ایستاده و آنان را درمانده کرده است.

وی با اشاره به اینکه هر چند داعش نابود شده است اما تفکر داعش هنوز وجود دارد گفت:همیشه کشور انقلابی ایران با آرمانهای بلندش خاری در چشم دشمنان بوده است و به همین دلیل توطئه های دشمن تمامی ندارد.

زهرایی،مسئول سازمان بسیج سازندگی استان با اشاره به افتتاح ساختمان سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی در بیرجند در سال روز بسیج مستضعفان افزود:این ساختمان با زیربنای 2 هزار و 500 متر مربع و در 5 طبقه ساخته شده است و علاوه بر بسیج سازندگی، قرارگاه پیشرفت و آبادانی هم در آن مستقر می شود.
منبع:صدا و سیما
انتهای پیام/ب


افتتاح ساختمان سازمان بسیج سازندگی خراسان جنوبی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار