سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی ؛

وقوع 20 درصد تصادفات استان سمنان در محور دامغان- جندق

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: سالانه 20 درصد سوانح رانندگی استان سمنان در محور دامغان-جندق روی می دهد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ ابوالفضل حسن بیگی نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی گفت: عرض جاده دامغان-جندق برای تردد خوروها مطلوب نیست و اداره کل راه و ترابری باید با برنامه ریزی های اصولی برای رفع چالش این محور اقدام کند.

وی اظهارداشت: در دولت یازدهم برنامه ای جامع برای اجرای بزرگراه در این محور برنامه ریزی شده است که امیدواریم تا پایان دولت دوازدهم اجرای این طرح مهم به اتمام برسد.

حسن بیگی تصریح کرد: طرح جاده دامغان- جندق در دولت سازندگی و با حضور رییس جمهور وقت به بهره برداری رسید که لازم است با توجه به افزایش ترددها با تخصیص اعتبار، آغازاجرای طرح بزرگراه در این مسیرعملیاتی شود.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی بیان داشت : در زمان بهره برداری از این محور که یکی از محورهای ارتباطی شمال- جنوب کشور است سالانه یک میلیون مسافر تردد می کردند اما اکنون این حجم تردد در این محور قابل توجه است.

حسن بیگی با اشاره به قرار گرفتن شهر دامغان در مسیر جاده تهران به مشهد تصریح کرد :علاوه بر محورهای موجود که شهرستان دامغان را به شهرستان گرگان در استان گلستان متصل می کند، مسیر جایگزین آن بین کردکوی و گرگان پیش بینی و بررسی شده است که در صورت احداث آن، فاصله دامغان تا گرگان به 95 کیلومتر کاهش می یابد.

وی افزود : عملکرد وزارت راه و شهرسازی برای کاهش تلفات جاده ای در چهارسال گذشته مطلوب بوده است اما بسیاری از محورهای استان سمنان برای کاهش تلفات جاده ای نیازمند توجه ویژه است.


انتهای پیام / ذ


عرض جاده دامغان-جندق برای تردد خوروها مطلوب نیست

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.