سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کشف موادمخدر؛

کشف ۱۰۲کیلوگرم تریاک در لرستان

فرمانده نیروی انتظامی لرستان از انهدام دو باند مهم توزیع مواد مخدر در این استان و کشف ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  محمد مهدیان نسب  فرمانده نیروی انتظامی لرستان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت گذشته، ۱۰۲ کیلوگرم مواد مخدر تریاک توسط نیرو‌های مبارزه با مواد مخدر لرستان کشف و ضبط شد.

وی ادامه داد: طی این عملیات اعضای دو باند مهم توزیع کننده مواد مخدر در لرستان دستگیر شدند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان گفت: همچنین ۶ نفر از اعضای این باند دستگیر شدند و در این راستا سه دستگاه خودرو نیز توقیف شد.

مهدیان نسب یادآور شد: اعضای این باند مجرمان سابقه‌دار بودند و پلیس به دنبال دستگیری آن‌ها بود.

وی با اشاره به اینکه مردم در حوزه برخورد با مواد مخدر مطالبه بیشتری دارند، خاطرنشان کرد: لرستان در این زمینه یک شریان حیاتی است و نیرو‌های پلیس نیز تور خود را گسترده کرده و در برخورد با آن‌ها دقیق هستند.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تصریح کرد: امسال با یک دید مبارزه با خرده‌فروشان وارد عمل شدیم و ۹۹ طرح حجمی را با شناسایی ۱۲۳ نقطه آلوده در استان اجرا خواهیم کرد.

مهدیان نسب افزود: مرحله دوم پاکسازی نیز از روز شنبه در استان آغاز می‌شود.

وی از دستگیری ۱۷ هزار و ۳۰۰ قاچاقچی، خرده‌فروش، توزیع کننده و معتاد متجاهر خبر داد و افزود: طرح برخورد با خرده‌فروشان در دستور کار است و ساز و کار و همکاری خوبی نیز در استان وجود دارد.

فرمانده نیروی انتظامی لرستان تاکید کرد: همچنین ۱۳ باند تهیه مواد مخدر که خارج از دسترس پلیس بودند با همکاری استان‌های همجوار شناسایی و دستگیر شدند.

انتهای پیام/م

۱۰۲ کیلوگرم تریاک کشف شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.