شورای مبارزه با موادمخدر؛

لزوم ایجاد آزمایشگاه مواد مخدر در استان لرستان

دادستان خرم‌آباد‌ گفت: به دلیل عدم وجود آزمایشگاه مواد مخدر در لرستان، مجبوریم به برای این کار به سایر استان‌ها مراجعه کنیم، که سبب تاخیر در روند صدور حکم می‌شود.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از لرستان؛  سعید رازانی با اشاره به اجرا نشدن تبصره 2 قانون مبارزه با موا مخدر گفت: طبق این تبصره، وزادت رفاه و تامین اجتماعی وظیفه دارد معتادان بی بضاعت را تحت پوشش درمان و کاهش آسیب قرار دهد.

وی افزود: همچنین تمام هزینه‌های ترک اعتیاد را مشمول بیمه‌های بستری و پایه قرار دهد، اما متاسفانه این قانون هنوز اجرایی نشده و اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی باید اقدام‌کند.

دادستان خرم‌آباد گفت: مطالبات شهرداری‌ها از ادارات دولتی برای انجام خدمات در حوزه شهری پرداخت شود، همچنین قوانین نیز باید به روز شود و برخی قوانین نیز نیاز به اصلاح دارند.

رازانی افزود: سپاه پاسداران نیز ظرفیت‌های خیلی خوبی دارا است و باید از این ظرفیت‌ها استفاده شود، همچنین برخی ادارات و دستگاه‌ها در مناطق آلوده ساختمان‌هایی دارند که می‌توان از آن‌ها در راستای اقدام کارهای فرهنگی استفاده نمود.

وی با اشاره به عدم وجود آزمایشگاه مواد مخدر در لرستان، بیان کرد: به دلیل عدم وجود آزمایشگاه مواد مخدر در لرستان، مجبوریم به برای این کار به سایر استان‌ها مراجعه کنیم، که سبب تاخیر در روند صدور حکم می‌شود.

انتهای پیام/د

آزمایشگاه مواد مخدر در استان لرستان ایجاد شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.