سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

حماسه 9 دی پاسخ دندان شکنی به فتنه گران بود

امام جمعه ایوان گفت : فتنه ی ٨٨ یک اتفاق نبود بلکه یک طراحی و یک برنامه ریزی از قبل بود که آمریکایی ها در ۴ سال قبل از آن با عنوان جنبش سبز درصدد براندازی نظام ایران بودند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام؛ حجت الاسلام حیدری در خطبه های نماز جمعه اعلام کرد : فتنه ی ٨٨ یک اتفاق نبود بلکه یک طراحی و یک برنامه ریزی از قبل بود که آمریکایی ها در ۴ سال قبل از آن با عنوان جنبش سبز درصدد براندازی نظام ایران بودند.

 

وی افزود : دشمنان جمهوری اسلامی برای مقابله با نظام روی ۴ محور دانشگاهها و فضای دانشجویی ، رسانه ها ، ایجاد ٨ دفتر تحت نظارت سازمان سیا و سفارتخانه ها فعالیت کردند و به همین خاطر مقام معظم رهبری مسئله نفوذ را مطرح نمودند.

 

حجت الاسلام حیدری نتیجه ی اهانت به عزاداران سیدالشهداء و هتک حرمت به ساحت آن امام عزیز را حماسه خودجوش نهم دی برشمرد و تاکید کرد : با توجه به فرمایشات مقام معظم رهبری مسئولان باید هوشیار باشند و دشمنان درصدد هستند تا امید و اعتماد به نفس ملت را از آنها بگیرند.

 

امام جمعه ایوان بر لزوم مراقبت فضای مجازی تاکید کرد تا دشمنان را در ضربه زدن ناتوان کنند و به تعبیر مقام معظم رهبری فضای مجازی محل ورود آتش از هزاران توپخانه علیه ماست و نباید فضا را باز گذاشت.

 

 

انتهای پیام/ه

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.