سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

باند سرقت مسلحانه متلاشی شد

دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد از انهدام یک باند سرقت مسلحانه در این شهرستان خبر داد و گفت:در این رابطه دو سارق مسلح به همراه یک قاتل فراری دستگیر شده اند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،یوسف سبحانی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان عنبرآباد در تشریح جزئیات این خبر گفت:در پی گزارش وقوع یک فقره سرقت مسلحانه، بادستور قضائی تیمی از پلیس اطلاعات جهت شناسایی و دستگیری سارقین به محل وقوع جرم در منطقه گلدشت از توابع عنبرآباد اعزام شدند.

وی ادامه داد:پس از درگیری ماموران و متلاشی شدن باند سارقین و دستگیری اعضای آن، یک دستگاه خودروی پژو ۴۰۵ که در شهرستان بم مورد سرقت قرار گرفته بود به همراه یک اسلحه غیرمجاز کشف وضبط گردید.

این مقام قضائی اظهار کرد:پس از هماهنگی و دریافت نیابت قضائی از شهرستان بم در تحقیقات وبازجویی‌های اولیه مشخص گردید یکی از سارقین به نام (ع. ر) در آذر ماه سال جاری اقدام به قتل فردی به نام (غ. ر) در شهرستان بم نموده است.

سبحانی گفت:پس از وقوع این حادثه بلافاصله مضنون اصلی حادثه از سوی سیتسم قضائی شهرستان بم مورد شناسایی و مشخص گردیده بود قاتل از شهرستان بم به شهرستان‌های جیرفت و عنبراباد متواری شده است.

وی با بیان اینکه رسیدگی به پرونده سارقین مسلح در دادسرای عمومی وانقلاب عنبرآباد در حال انجام است، گفت:با هماهنگی صورت گرفته قاتل دستگیر شده تحویل مقامات قضائی شهرستان بم شده است.

انتهای پیام/ی

قاتل فراری درچنگال قانون گرفتار شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.