سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

خسروی مطرح کرد:

طرح تفصیلی به کمک بافت‌ فرسوده می‌آید

رئیس اتحادیه املاک استان تهران گفت: باید از طرح تفصیلی در بازسازی بافت‌ فرسوده به درستی استفاده کنیم و از مزایای این بخش بهره لازم را ببریم.

مصطفی قلی خسروی رئیس اتحادیه املاک استان تهران در گفتگو با خبرنگار مسکن گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،اظهار کرد: دولت باید برای استفاده از  بافت‌های فرسوده، تمامی تلاش خود را به کار بگیرد، چراکه این بخش می‌تواند زمینه ساز رونق در بازار مسکن باشد.

وی در ادامه افزود: باید از طرح تفصیلی در بهسازی و بازسازی بافت‌ فرسوده به درستی استفاده کنیم و از مزایای این بخش، بهره لازم را ببریم.

خسروی با بیان اینکه تا به امروز نوسازی بافت‌های فرسوده به خوبی انجام نشده است، گفت: باید دستگاه‌های مسئول در این بخش با یکدیگر همکاری کنند تا بتوان بازار مسکن را در این بخش رونق دهیم.

رئیس اتحادیه املاک استان تهران تأکید کرد: بازسازی و نوسازی بافت‌های فرسوده ، می تواند عرضه و تقاضا را در این بازار به تعادل برساند.

وی در پایان گفت: مشاوران املاک به دنبال افزایش قیمت نیستند؛ بلکه به دنبال ایجاد ثبات و تعدیل در این بازار هستند.

انتهای پیام /

نوسازی بافت های فرسوده به خوبی انجام نشده است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۸:۲۵ ۲۵ دی ۱۳۹۶
شما که صحبت از وام مسکن 40 میلیون میکنید .می دانید که حد اقل ده میلیون را از این وام چهل میلیون باید جهت پروانه و نظام مهندسی بدهیم وبیست تومان را برای شناژ هزینه کنیم بعد با ده تومان دیگر چه کار کنیم ؟