سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت ترس دارد

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت ترس دارند، گفت: همین رزمندگان اجازه نخواهند داد که کوچک‌ترین آسیبی به این انقلاب برسد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ سردار مهدی فرجی ،جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان در مراسم تجلیل از بازنشستگان سپاه و مدافعان انقلاب اسلامی سپاه شهرستان نهاوند با اشاره به عملیات کربلای 5 و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا اظهار داشت: عملیات کربلای 5 با فاصله کمی از کربلای 4 انجام شد و یکی از سخت‌ترین عملیات‌های دوران دفاع مقدس بود.

وی با اشاره به حضور بیش از 10 گردان لشکر 32 انصارالحسین(ع) همدان در عملیات کربلای 5 افزود: لشکر انصارالحسین(ع) و رزمندگان استان همدان نقش مؤثری درعملیات کربلای 5 داشتند.

جانشین فرماندهی سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان با اشاره به خاطراتی از دوران دفاع مقدس و عملیات کربلای 5 و دلاورمردی‌های رزمندگان اسلام در آن دوران گفت: استان همدان در این عملیات شهدا و جانبازان بسیاری را تقدیم انقلاب اسلامی کرد.

وی با اشاره به حوادث اخیر بیان کرد: این بار نیز توطئه‌های دشمنان با حضور ملت بصیر ایران ناکام ماند و نتوانستند به اهداف خود برسند.

سردار فرجی با بیان اینکه آمریکا و استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت ترس دارند، گفت: همین رزمندگان اجازه نخواهند داد که کوچک‌ترین آسیبی به این انقلاب برسد و با حضور به موقع خود فتنه‌ها را از بین خواهند برد.

وی در پایان سخنان خود رسیدگی به مشکلات اقتصادی مردم و وضع معیشتی مردم را وظیفه اصلی مسئولین نظام عنوان کرد.

انتهای پیام/خ

ترس استکبار جهانی از بچه بسیجی‌ها و محور مقاومت

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.