دشمنان از نفوذ اسلام در جای جای جهان می‌ترسند

امام جمعه اسدآباد گفت:‌ دشمنان از نفوذ اسلام در جای جای جهان می ترسند و از دمیدن روح تازه در بین مردم و بیدار شدن آنها واهمه دارند.

دشمنان از نفوذ اسلام در جای جای جهان می‌ترسندبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  حجت الاسلام سید موسی حسینی مجد،امام جمعه اسدآباد در خطبه های عبادی و سیاسی نماز جمعه این هفته اسدآباد گفت:‌ دشمنان از نفوذ اسلام در جای جای جهان می ترسند و از دمیدن روح تازه در بین مردم و بیدار شدن آنها واهمه دارند.

وی «استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی» را شعار همیشگی ایران دانست و افزود: ملت ایران باید این شعار را هر روز مرور کند تا زنده بماند.

امام جمعه اسدآباد خاطرنشان کرد: مردم ایران نفوذ و سلطه بیگانگان را نپذیرفت و استقلال یافت و در چارچوب قانون و شرع به آزادی رسید و با شرکت در انتخابات مجلس، دولت و خبرگان رهبری جمهوری بودن انقلاب اثبات شد و پیروی از ولی فقیه، نشان از اسلامی بودن انقلاب دارد.

وی یادآور شد: هم اکنون مهمترین نوع آزادی که آزادی بیان است، در کشور ایران وجود دارد و بهترین نوع دموکراسی جهان نیز در این سرزمین حاکم است.

حسینی مجد گفت: هیچکدام از واژه های استقلال، آزادی و جمهوری به اندازه اسلامی بودن انقلاب دشمنان را نمی ترساند.

وی اظهار کرد: اسلامیت نظام، استقلال، آزادی و جمهوری را برای این کشور به ارمغان آورده و مردم برای حفظ آن جان، مال و فرزندشان را فدا می کنند.

وی از داعش به عنوان نیرویی جلاد و مزدور یاد کرد که از روی اسلام هراسی پدید آمده است و عنوان کرد: جمهوری اسلامی ایران نمونه و الگوی بارزی از روحیات بلند آزادی و استکبار ستیزی برای ملت‌های مظلوم و استقلال طلب دنیا است.

امام جمعه اسدآباد با اشاره به دشمنی های گوناگون بیگانگان با ملت ایران گفت: جنگ تحمیلی، جنگهای داخلی و مرزی، ترور و تحریم ها و وجود 17 هزار شهید ترور نشان از دشمنی همیشگی غربی ها با مردم ایران است.

وی با بیان اینکه دشمن از فتنه گری دست برنمی دارد و هر ازگاهی موجی به راه می اندازد، افزود: مردم و مسئولان هوشیاری و زیرکی خود را از دست ندهند و ازاروپا، آمریکا و رِژیم صهیونیستی غافل نشوند.

حسینی مجد به حمایت و ابراز نگرانی های اخیر دشمنان از آشوبگران اخیر کشوراشاره کرد و گفت: ناراحتی و نگرانی دشمنان برای آشوبگران دروغی بیش نیست و مردم ایران اینگونه دروغ پردازی ها را خوب می شناسند.

وی با قدردانی از حضور پرشور مردم در نماز جمعه، اضافه کرد: این حضور پررنگ به معنی دفاع از ارزش های انقلاب و محکوم کردن ناآرامی های اخیر در برخی نقاط کشور است.

انتهای پیام /خ

ترس دشمنان از نفوذ اسلام در جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.