سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی؛

بیش از 41 هزار واحد مسکونی احداثی در مناطق زلزله زده وجود دارد

معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت:در زلزله ۲۱ آبان استان کرمانشاه بیش از ۱۰۰ هزار واحد خسارت دیدند که از این تعداد ۴۱ هزار و ۲۹۸ واحد احداثی و ۵۹ هزار و ۵۲۵ واحد نیاز به تعمیرات دارند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، عزیزالله مهدیان  معاون بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: تا کنون برای ۱۷ هزار و ۴۲۳ نفر یا کانکس تهیه شده و یا پول بابت اجاره بها پرداخت شده است.

مهدیان  بیان کرد: از این تعداد ۱۴ هزار و ۴۰۰ خانوار الان در کانکس هستند و ۳ هزار خانوار وجه نقد دریافت کرده اند  از مجموع کانکس ها حدود ۸ هزار توسط قرارگاه خاتم و ۳ هزار و ۵۰۰ توسط خیرین نصب شده است.

وی  گفت: تا قبل از خرداد ماه سقف خانه های روستایی زده خواهد شد اما در شهرها این کار زمان بیشتری می برد و پیش بینی می شود تا نیمه دوم سال ۹۷ طول بکشد.

این مسئول به اخذ ۱۰۰ هزار قرارداد طی ۴۵ روز اشاره کرد و افزود: بانک ها باید با پای کار آوردن نیروها به روند پرداخت تسهیلات سرعت ببخشند.

وی ابراز داشت: در پیش بینی اولیه برای ۱۱ هزار واحد روستایی و ۴۵۰۰ واحد شهری تامین منابع شد که در برخی بخش ها این تعداد ۲ برابر شده است و با مشکل منابع مواجه شدیم که دولت باید تسهیلات لازم در این زمینه را ابلاغ کند.

انتهای پیام/ز

 


تا قبل از خرداد ماه سقف خانه های روستایی زده خواهد شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.