سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده نیروی انتظامی مطرح کرد؛

پلیس باید اقتدار لازم را در زمان انجام وظیفه داشته باشد

فرمانده نیروی انتظامی گفت: پلیس باید اقتدار لازم را در زمان انجام وظیفه داشته باشد و باید تاکید کرد محور این اقتدار رافت، مهربانی و کرامت است.

  به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،سردار سرتیپ حسین اشتری در همایش سراسری روسای کلانتری‌ها و فرماندهان پاسگاهی خراسان رضوی در مشهد گفت :نیروی انتظامی اقدامات خود را براساس مبانی دینی، شرعی و قانونی انجام می‌دهد و این مزیت و اعتبار مهمی برای سازمان محسوب می‌شود.

وی گفت: کمک‌های مردمی به نیروی انتظامی بالاترین سرمایه اجتماعی ناجا بوده و خوشحالیم توانسته ایم در راستای انجام وظایف و تکالیف خود و ارتقاء احساس نظم و امنیت گام برداریم.

فرمانده ناجا افزود: برقراری امنیت، آسایش و آرامش مردم که نتیجه کار پلیس است، بزرگترین افتخار نیروی انتظامی بوده و بالاترین خدمت را پلیس برای جامعه انجام می‌دهد.

سردار اشتری با اشاره به اقدامات انجام شده در ایجاد نظم و امنیت در حاشیه مشهد گفت: در این نواحی اقدامات خوبی انجام شده، اما هنوز تا ایده‌آل فاصله داریم.

 فرمانده ناجا در ادامه با اشاره به اغتشاشات اخیر در کشور و نقش آفرینی پلیس در این حوادث گفت: پلیس در مواجهه با این اغتشاشات مقتدرانه، عالمانه و هوشمندانه عمل کرد.

وی خاطرنشان کرد: در مشهد و چند شهر خراسان رضوی شاهد درگیری‌هایی بودیم که در همان روزهای اول مدیریت و از گسترش آن و خسارت به اموال عمومی و مردم جلوگیری شد.پلیس در مواجهه با این اغتشاشات با کمک خود مردم موضوع  را مدیریت کرد و افراد هنجارشکن نیز بازداشت شدند.

انتهای پیام/س

سفر فرمانده ناجا به مشهد

 
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.