سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سلطنت‌ طلب‌ها هم دست به دامان اکانت‌های جعلی شدند+فیلم

سلطنت طلب‌ها که از نفرت مردم ایران از خاندان پهلوی خبر دارند، سراغ اکانت‌های جعلی برای حمایت از ولیعهد بی‌تاج و تخت رفتند.

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در پی اغتشاشات اخیر در ایران و سر دادن شعارهایی در حمایت از خاندان پهلوی، سلطنت طلب‌های خارج نشین به طمع ماهی گیری از این آب گل آلود، در توئیتر سعی در ایجاد "#جاویدشاه" دارند؛ تلاشی که همچنان ناکام مانده است.

از آنجا که این عناصر ضدانقلاب به خوبی از عدم محبوبیت خود در ایران خبر دارند و هنوز خاطره فرار خفت‌بار شاه و اطرافیانش از کشور را فراموش نکرده اند، برای بزرگ جلوه دادن خود، با ساخت اکانت های جعلی، اقدام به انتشار پی‌درپی این هشتگ کرده اند تا شاید از این طریق رضا پهلوی را پرطرفدار نشان دهند!

بنابر مستندات موجود، در 200 توییت اخیر این هشتگ، اکثر هشتگ های به کار رفته، از سوی تعداد معدودی استفاده شده است و اکانت های تکراری به وضوح قابل مشاهده اند.

به طور مثال، اکانت "rouhanim" برای داغ کردن این هشتگ، 61 بار آن منتشر کرده است و یا "FaranakAzad1" به تنهایی 27 بار این هشتگ را استفاده کرده است.


بیشتر بخوانید: فاسدترین خاندان پادشاهی بدون آرایش اضافه زیر ذره‌بین مستندسازان


جالب اینجاست که مطالب اکانت های فعال سطلنت طلب ها، کاملا شبیه یکدیگر هستند و یک پست را به طور هماهنگ و همزمان، تمامی اکانت های فعال(جعلی) منتشر کرده اند.

فیلم/ بخشی از پست های منتشر شده

منبع:جام نیوز

انتهای پیام/

نفرت مردم ایران از خاندان پهلوی

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.