سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

امام جمعه مشهد؛

صدا وسیما بدون ملاحظه کاری از جریان‌های ارزشی دفاع کند

امام جمعه مشهدگفت: بدون ملاحظه کاری از جریان‌های ارزشی نظام مقدس جمهوری اسلامی دفاع کنند و در مقابل هجمه عملیات روانی دشمن عقب نشینی نکنند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛ آیت الله سید احمد علم الهدی امروز در گردهمایی مسیولین نواحی و سرگروه‌های یاوران معروف سازمان صدا و سیما با اشاره به این که عموم جامعه به ارزش‌ها اسلامی پایبند هستند گفت: یکی از توطئه‌های دشمنان ناامید سازی مردم به ویژه در عرصه‌های فرهنگی است و از این طریق تلاش می‌کنند با ایجاد جریان‌های بی بندوبار فرهنگ را تضعیف کند.


وی  رسالت رسانه ملی را تعلیم و تربیت انسان‌ها دانست و افزود: صدا وسیما سنگر اول برخورد با منکر‌ات است.
 
نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی  با بیان اینکه  صدا و سیما در فرهنگ سازی امر به معروف و نهی از منکر بیشترین سهم را دارد افزود: رسانه‌های خارجی به منکرات دامن می‌زنند و رسانه‌های داخلی باید در قالب برنامه‌ها وفیلم‌های متعدد شبهات ایجاد شده توسط این رسانه‌ها را پاسخ دهند .

آیت الله علم الهدی با بیان اینکه  رسانه‌ها در دفاع از امر به معروف و نهی از منکر باید اخلاق را رعایت کنند افزود: صدا و سیما بیشترین مخاطب را در بین رسانه‌ها دارد و مسئولیتش در این زمینه   از دیگر رسانه‌ها بالاتر است .

امام جمعه مشهد افزود: بزرگترین منکر در بین مسئولین بی توجهی به اخلاق الهی و اخلاق اسلامی است و مسئولان با عمل به اخلاق اسلامی دوستی مردم را بدست خواهند آورد.
 
 
انتهای پیام/ف.ج
 

گردهمایی مسئولین نواحی و سرگروه‌های یاوران معروف سازمان صدا و سیما در مشهد

 
 
برچسب ها: رسانه ملی ، جنگ نرم
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.