سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی ازتجهیزات جدید کارگاه‌های اتومکانیک خراسان رضوی

صبح امروز از ۱۹ دستگاه خودرو جدید جهت تجهیز کارگاه‌های اتومکانیک مراکز آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی رونمایی شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازمشهد؛ علی رسولیان سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی در مراسم رونمایی از این تجهیزات گفت: امروز بیکاری دغدغه اصلی کشور است و آموزش به عنوان یکی از الزامات ایجاد کسب و کار است. وچنانچه تسهیلات در حوزه کسب و کار داده می‌شود لازم است که این تسهیلات به کسانی ارائه شود که اموزش‌های لازم را دیده باشند و فرایند کار را بدانند.

وی افزود: کارآموزان کارگاه‌های مختلف مهارتی در مراکز آموزش فنی و حرفه ای، آموزش‌های جامع را از تامین مواد اولیه تا مهارت‌های بازاریابی و فروش را فرا می‌گیرند بنابراین به کار اشراف کامل دارند بدین جهت می‌توان با هماهنگی با دستگاه‌های اجرایی، افرادی که آموزش‌های فنی و حرفه‌ای را دیده اند مدیریت کرد تا در حوزه تولید واقعی و در محیط حرفه ای، کار را انجام دهند.

سرپرست معاونت هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری خراسان رضوی گفت: ۲۱۳ میلیارد تومان اعتبار برای ایجاد اشتغال در استان اختصاص داده شده است و هدف ما تقویت کسب و کار‌های کوچک در روستا‌ها و شهر‌های زیر ۱۰ هزار نفر می‌باشد ونیز سقف اختیار پرداخت در شهرستان‌ها از رقم ۲۵۰ میلیون تومان و در سطح استان ۲ و نیم میلیارد تومان برای ایجاد اشتغال است.

رسولیان افزود: در برنامه تدوین شده ایجاد اشتغال استان، درنیم سال اول ۱۲۳ هزار شغل در استان لحاظ شده است، اما ما هدف را بلندتر و با ۱۶۰ هزار نفر لحاظ کرده ایم که توزیع شهرستانی، استانی و دستگاهی آن نیز صورت گرفته است.

در ادامه این مراسم افشین رحیمی مدیرکل آموزش فنی و حرفه‌ای خراسان رضوی گفت: در راستای ماموریت سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای ضروری است که آموزش‌های مورد نیاز جامعه و بر اساس تقاضای بازار و همپا با تغییرات تکنولوژی باشد.

انتها پیام// م. ن.



اختصاص ۱۹ دستگاه خودور جدید به ۱۴ کارگاه اتومکانیک مراکز آموزشی سطح استان در مشهد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.