سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

کارشناس والیبال: از باشگاه‌های حرفه‌ای انتظار بیشتری در لیگ داشتیم

سید عباسی گفت: تیم‌های ریشه دار و دارای شخصیت حرفه‌ای و باشگاهی باید برنامه ریزی دقیق تری انجام دهند تا در فینال غایب نباشند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان جهانگیر سیدعباسی کارشناس و مربی والیبال در گفت و گو با رادیو درباره نقاط مثبت و منفی لیگ برتر والیبال اظهار کرد: خوش بینانه ترین کارشناسان و اهالی والیبال نیز تصور نمی کردند که تیم خاتم اردکان بتواند به فینال برسد. این تیم کار بسیار بزرگی انجام داد و شگفتی ساز لیگ امسال شد. لیگ امسال حاوی نقاط ضعف و قوتی است. وقتی تیم هفتم لیگ، تیم دوم را می برد و جز چهار تیم صعود می کند و با شکست پیکان و شهرداری به فینال می رسد، نشان می دهد والیبال ما پویا است و پتانسیل بالایی دارد.

او اضافه کرد: به ندرت لیگ هایی را می توان پیدا کرد که ۷ یا ۸ تیم آن سطح نزدیک و مشابهی داشته باشند. این نقطه قوت لیگ ماست که تیم هفتم، تیم دوم لیگ و سپس تیم مدعی قهرمانی یعنی شهرداری تبریز را می برد. این نشان می دهد که تیم خوب کار کرده و قابل احترام است.

سیدعباسی افزود: نقطه مبهم لیگ در اینجاست که انتظار می رفت تیم هایی مثل پیکان، سایپا، کاله و شهرداری تبریز که تیم های ریشه دار و دارای شخصیت حرفه ای و باشگاهی هستند، برنامه ریزی دقیق تری انجام دهند تا در فینال غایب نباشند.

کارشناس و مربی والیبال درباره تیم بانک سرمایه اظهار کرد: بانک سرمایه پتانسیل بسیار بالایی دارد و آماده نگه داشتن این تیم هنر می خواهد که مجموعه کادر فنی و سرپرستی تیم سرمایه توان این کار را دارد. بانک سرمایه از نظر بضاعت و غنای بازیکن با هیچ تیمی قابل مقایسه نیست و همه کارشناسان در رسیدن این تیم به فینال متوفق القول بودند.

انتهای پیام/

اظهارات سید عباسی درباره لیگ برتر والیبال 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.