میرحسینی: توان ما همین بود / بانک سرمایه پر از ستاره است

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: توان تیم ما مقابل تیم پرستاره بانک سرمایه همین بود، اما از بازیکنانم راضی هستم.

میرحسینی: توان ما همین بود / بانک سرمایه پر از ستاره استبه گزارش خبرنگار توپ و تورگروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، عباسعلی میرحسینی پس از شکست تیمش در نخستین مسابقه فینال لیگ برتر والیبال مقابل بانک سرمایه اظهار کرد: انتظار داشتیم بازی سختی مقابل بانک سرمایه داشته باشیم و همین اتفاق نیز رخ داد، اما بازیکنان ما خیلی خوب کار کردند و اصلا کم نگذاشتند.

وی افزود: با توجه به بضاعت و توانی که تیم ما داشت، مقابل تیم پر ستاره بانک سرمایه، برنامه‌های خود را اجرا کردیم، اما تفاوت دو تیم در میدان مشخص شد و تیمی که چندین ملی پوش و بازیکن المپیکی دارد نشان داد تیم برتر بازی است.

سرمربی تیم والیبال خاتم اردکان گفت: به تماشاگران اردکانی نیز که برای تشویق ما به تهران آمده بودند تبریک و خسته‌ نباشید می‌گویم، اما توان ما همین قدر بود.

وی خاطرنشان کرد: در چنین بازی‌های حساسی مسائل روحی و روانی حرف اول را می‌زند. تیم سرمایه ۶ برابر ما هزینه کرده و اسم و رسم بازیکنان آن بسیار فراتر از شاگردان من بود. هیچکس از اهالی والیبال و کارشناسان نیز انتظار نداشت این تیم از خاتم اردکان شکست بخورد.

میرحسینی درباره مشاجره لفظی اش با مصطفی کارخانه سرمربی بانک سرمایه گفت: به هیچ عنوان با کارخانه بحثی نداشتم بلکه روی سخنم پاسور خارجی این تیم بود که وقتی به من نگاه کرد فریاد بلندی زد.

انتهای پیام/

اظهارات سرمربی تیم خاتم اردکان درباره شکست در فینال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار