افشاردوست: مربیان تجارب خود را برای رشد والیبال انتقال دهند

دبیرکل فدراسیون والیبال گفت: انتقال تجارب کمک بسیار خوبی به رشد و توسعه والیبال ایران خواهد کرد و مربیان در این زمینه فعال باشند.

افشاردوست: مربیان تجارب خود را برای رشد والیبال انتقال دهندبه گزارش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان؛ به نقل از سایت فدراسیون والیبال، محمود افشاردوست در مراسم افتتاحیه سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته حمله» در کمیته ملی المپیک و پارالمپیک تهران گفت: در ابتدا به تمامی مربیان شرکت کننده در این سمینار به ویژه استاد اسماعیل حبیبی خیر مقدم عرض می‌کنم.

وی با یادآوری تخصصی شدن تاکتیک‌های مختلف والیبال گفت: قبلا دوره‌ای با تدریس سرمربی تیم ملی والیبال در تاکتیک دفاع برگزار و استقبال بسیار خوبی از آن شد و به همین دلیل تصمیم گرفتیم این دوره را در تاکتیک حمله نیز برگزار کنیم.

دبیرکل فدراسیون والیبال تصریح کرد: تعامل بین مدرس و مربیان شرکت کننده در این سمینار می‌تواند سطح کیفی سمینار را افزایش دهد و مطالب ارائه شده را برای مربیان مفیدتر کند.

وی از مربیان شرکت کننده در این سمینار خواست که کولاکوویچ را تخلیه اطلاعاتی کنند و از عقاید یکدیگر نیز در این سمینار یک روزه بهره لازم ببرند.

افشاردوست تاکید کرد: انتقال تجارب کمک بسیار خوبی به رشد و توسعه والیبال ایران خواهد کرد و مربیان در این زمینه فعال باشند.

کمیته آموزش و پژوهش فدراسیون والیبال سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفت حمله» را در راستای ارتقای سطح دانش فنی مربیان سطح بالای کشور تدارک دیده است.

پیش از این (دوم بهمن ماه سال جاری) سمینار تخصصی «تاکتیک‌های پیشرفته دفاعی» با تدریس کولاکوویچ در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار شده بود.

انتهای پیام/

اظهارات افشاردوست درباره سرمربی تیم ملی والیبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار