سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه؛

بیایید دانشگاه را در مسیر بهره وری قرار دهیم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از کلیه کارکنان این دانشگاه خواست تا با فکر، برنامه ریزی و اقدام خود، این مجموعه را در مسیر بهره وری و نوآوری قرار دهند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛ محمودرضا مرادی  بهره وری را یکی از ارکان توسعه پایدار دانست و گفت: اهمیت بهره وری را همگان در زندگی شخصی خود می دانند و نقش و جایگاه آن را در ارتقای کیفیت زندگی خود لمس کرده اند و لازم است در محیطهای کار نیز بهره وری را در استفاده از زمان ، درآمد و منابع به کار ببریم.

وی بهره وری را فن استفاده مطلوب از امکانات ، سرمایه ها ، نیروی انسانی و منابع برای افزایش تولید کالا یا خدمت تعریف کرد و افزود: اهمیت بهره وری به اندازه ای است که در برنامه ششم توسعه یک سوم رشد اقتصادی را از طریق بهره وری پیش بینی کرده اند و تأکید رهبری بر اقتصاد مقاومتی به موضوع بهره وری نگاه دارد.

 مرادی افزود : ارتقاء نگرش فرهنگی در همگان می تواند کلیدی ترین موضوع در این مسیر باشد و برای نیل به آن هرکس باید دیدگاه خود را تغییر دهد و از خود آغاز کند.

پروفسور مرادی تعریف نامناسب کار ، روش اجرایی نامناسب ، عدم اندازه گیری صحیح نتایج کار و بی توجهی به مخاطبان و نیز نیروی انسانی را موجب کاهش بهره وری دانست و خلاقیت ، اندیشیدن ، ارائه راهکار مناسب با توجه به اخلاق مداری ، ایده برداری و تدوین علمی برنامه ها را در این راه ضروری دانست.

 

انتهای پیام/ق

 

ارتقاء نگرش فرهنگی بهره وری را به دنبال خواهد داشت

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.