سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور ؛

هیئت خراسان رضوی همیشه جز۳ هیئت برتر کشور است

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور گفت: خراسان رضوی بر اساس معیار و ملاک‌ها همیشه جزو هیئت‌های برتر کشور بوده است

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،علی صمیمی درمجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی افزود: هیئت خراسان رضوی از زمانی که من به عنوان رئیس هیئت مازندران فعالیت می‌کردم رقیب ما محسوب می‌شد، و یکی از هیئت‌های بود که همیشه ما را پشت سر می‌گذاشت.

وی گفت: هادی رضایی با تلاش و کوشش از ابتدایی که به عنوان ورزشکار، در زمینه قهرمانی و رده مربی و سرمربی گری در ورزش جانبازان و معلولین فعالیت داشت موثرترین نقش را در موفقیت هیئت استان داشت.

رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولین کشور افزود: راس نظام نگاه ارزشی و فرهنگی به ورزش معلولین و جانبازان دارد و هزینه ورزشکاران معلول از ورزشکاران سالم بیشتر است و در بخش جانبازان و معلولین نگاه باید وظیفه باشد و نباید به عنوان لطف به این موضوع پرداخت، الان تمام تلاش ما مرسوم کردن این نگاه استراتژیک است.

صمیمی افزود: پنج میلیون جانباز و معلول در کشور داریم و دومین کار نگاه ورزش همگانی است که اگر ورزش جانبازان و معلولین همگانی شود ابتدا به سلامت آنها کمک شده است و در بعد قهرمانی نیز نتیجه آن را خواهیم دید و باید با استفاده از قهرمانان بین معلولین و جانبازان موجی مثبت به راه بیاندازیم تا آنها را به سمت ورزش سوق دهد.

وی تصریح کرد: مهم‌ترین نکته توسعه ورزش بین معلولین و جانبازان سلامت جسم روح و سلامت اجتماعی است، باید معلولین احساس مفید بودن کنند با استفاده از دیگر ورزشکاران موفق معلولین‌ که گوشی‌گیر شده اند را به میدان بیاوریم.

انتهای پیام// ف.غ.

 

مجمع سالیانه هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولین خراسان رضوی

 

برچسب ها: هئیت ، ورزش ، جانبازان
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.