سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

جریمه نقدی بیش از 28میلیارد ریال برای متخلفان

مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه گفت: از ابتدای اسفند ماه 1192 پرونده رسیدگی و متخلفان به مبلغ 28 میلیارد و 354 میلیون و 996 هزار و 890 ریال جریمه نقدی محکوم شدند.

جودکی  مدیر کل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه در گفتگو با خبرنگار   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه؛گفت: طرح ویژه نوروزی تا 15/1/97 با تعامل و همکاری دستگاه های نظارتی از ساعت 8 صبح تا 20 شب ادامه دارد واین اداره کل در ایام تعطیلات نوروزی و همچنین در کل این ایام در ساعات اداری و غیر اداری کشیک دارد .

وی گفت: این اداره آماده خدمت رسانی به مردم و مسافرین نوروزی را در ساعات اداری و غیر اداری را دارد و مردم می توانند با سامانه پیامکی 300000135 شکایات خود را به ما اعلام نمایند.

دارابی مدیر کل هماهنگی امور اقتصادی استانداری طی سخنانی درجلسه کمیسیون هماهنگی امور تعزیرات ضمن اشاره به اقدامات انجام شده توسط دستگاه های ذیربط بر ادامه امور تاکید و در راستای طرح تنظیم بازار با اعزام اکیبی متشکل از نمایندگان اتاق اصناف ، استانداری ، جهاد کشاورزی و صنعت ، معدن و تجارت به سطح شهر و اخذ گزارش میدانی از قیمت میوه شب عید بخصوص سیب و پرتقال خواستار تزریق میوه های ذخیره شده به بازار در راستای تثبیت قیمت ها شدند.
 

انتهای پیام/ز



تزریق میوه های ذخیره شده به بازار در راستای تثبیت قیمت ها

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.