سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون وزیر راه وشهرسازی مطرح کرد:

افزایش 8 درصدی سفرهای نوروزی با خودروی شخصی/مردم کمتر از وسیله حمل و نقل عمومی استفاده می کنند

حسن نیا از افزایش 8 درصدی جابجایی مسافران با خودروی شخصی خبر داد.

به گزارش خبرنگار راه و شهرسازی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، هاشم حسن نیا معاون وزیر راه وشهرسازی در حاشیه بازدید از پایانه اتوبوسرانی برون شهری بیهقی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: ۷۰ هزار وسیله نقلیه  و ۹۰۰ هزار صندلی اتوبوس برای تمامی مسیرها در ایام نوروز برای مسافران در نظر گرفته شده است.

وی  افزود: ۱۴ هزار راهدار ،۶۴۷ راهدارخانه و۱۲ هزار ماشین آلات راهداری در سراسر کشور در ایام نوروز از سوی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده ای  آماده  ارائه خدمات به مسافران هستند.

معاون وزیر راه وشهرسازی با بیان اینکه روزانه ۳.۵ میلیون نفر مسافر از طریق حمل ونقل عمومی جابه جا می شود‌،گفت: سالانه ۱۶ هزار تلفات جاده ای داریم که امیدواریم بتوانیم این میزان را کاهش دهیم.

وی افزود: میزان جابه جایی مسافران با خودروی شخصی حدود ۸ درصد افزایش یافته است این در حالیست که میزان جابه جایی با وسیله حمل ونقل عمومی ۵ درصد کاهش یافته است.

میزان مسافران نوروزی با اتوبوس کاهش یافته است

در ادامه عامری مدیر اتحادیه پایانه های حمل ونقل مسافری در جمع خبرنگاران با بیان اینکه هیچ افزایش قیمتی در این ایام نداشته ایم ،گفت: فروش بلیت ها به صورت اینترنتی بوده و میزان جابه جایی مسافران در امسال نسبت به سال گذشته کاهش یافته است.

وی در پایان گفت: هر گونه افزایش قیمت در پایانه اتوبوس رانی استان تهران را تکذیب می کنم.

انتهای پیام/

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.