سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

سردار اشتری:

امنیت در مرزهای کشور برقرار است و تهدید خاصی وجود ندارد/ حضور 25 هزار نیروی پلیس در قرارگاه‌های نوروزی شهر تهران

رئیس پلیس کشور گفت: امنیت در مرزهای کشور برقرار است و تهدید خاصی وجود ندارد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار حسین اشتری رئیس پلیس کشور در حاشیه رزمایش اقتدار نیروی انتظامی در تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، اظهار کرد: از 24 اسفندماه قرارگاه نوروزی نیروی انتظامی راه اندازی شده و تا 15 فروردین ماه به کار خود ادامه می‌دهد و بیش از 500 هزار نفر از نیروهای انتظامی مشغول خدمت رسانی به مردم هستند و در اقصی نقاط کشور حضور دارند.

وی افزود: پلیس به رانندگان توصیه‌هایی را برای رعایت نکات ایمنی ارائه کرده‌اند تا رانندگان در سایه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی به حفظ سلامتی خود و سرنشینان‌شان کوشا باشند و امیدوار هستیم که سفرهای نوروزی خوبی را داشته باشند.

رئیس پلیس کشور گفت: قرارگاه نوروزی در تهران در 313 ایستگاه چادری با حضور 25 هزار نیروی پلیس آغاز به کار کرده است تا امنیت در شهر برقرار باشد.

سردار اشتری تصریح کرد:امسال با افزایش یک هزار گشت به گشت های نوروزی، نیروهای پلیس با روحیه خوب و آمادگی کامل در حال خدمت رسانی هستند و مردم هم برای همکاری بیش از پیش با پلیس به هشدارها و مقررات توجه لازم را داشته باشند.

وی درباره وضعیت امنیتی مرز‌ها هم گفت: امنیت در مرزهای کشور برقرار و در وضعیت مناسب است و همکارانم در مرز‌ها به صورت آماده باش هستند و آمادگی کامل برای حراست از مرز‌ها را دارند و مرزبانان در این زمینه وظایف خود را به خوبی انجام می‌دهند.

رئیس پلیس کشور گفت: تهدید خاصی وجود ندارد، اما ما همیشه فرض را بر این می‌گذاریم که دشمنان به فکر ایجاد مشکل هستند.

انتهای پیام/

صحبت‌های سردار اشتری در رزمایش اقتدار نیروی انتظامی در تهران

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
مسافر
۱۴:۰۹ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
نیروی انتظامی خیلی دوستت داریم
ناشناس
۱۳:۵۸ ۲۹ اسفند ۱۳۹۶
نیروی انتظامی دوستت داریم