شجاع‌پوریان‌ در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان خبر داد

تقویت‌ نورپردازی‌ تهران در ایام نوروز‌/ اجتماع‌ نوروزی‌ مردم‌ در یکی از استادیوم‌ها

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی‌ شهردار تهران از گردهمایی شهروندان تهرانی با هنرمندان و مشاهیر کشور در روز 12 فروردین در یکی از استادیوم‌های بزرگ ورزشی خبر داد.

تقویت‌ نورپردازی‌ تهران در ایام نوروز‌/ اجتماع‌ نوروزی‌ مردم‌ در یکی از استادیوم‌هاولی‌الله شجاع‌پوریان‌ معاون فرهنگی‌ و اجتماعی‌ شهردار تهران در گفتگو با خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ با اشاره به فرا رسیدن‌ ایام نوروز‌ و ظرفیت‌های گردشگری‌ و پیوستگی‌ اجتماعی‌ شهر تهران اظهار کرد: تهران‌ در ذات خود یک شهر زیبا است‌ و دارای جاذبه‌های گردشگری‌، طبیعی‌، تاریخی و حتی مذهبی است.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی شهردار تهران با تأکید بر اینکه تهران از نظر‌ مذهبی دارای‌ امامزاده‌های زیادی‌ است‌، گفت: بهار تهران از همیشه‌ زیباتر است و به دلیل اینکه یک مقداری ترافیک کمتر می‌شود و ترددها کاهش پیدا می‌کند، این زیبایی‌ افزون می‌شود و فرصت بازدید از اماکن متعددی که در تهران وجود دارد از جمله موزه‌ها، بناهای تاریخی و مذهبی فراهم می‌شود.

وی با بیان اینکه تهران به عنوان پایتخت‌ پیشانی کشور است‌، تأکید کرد: اولین‌ اهتمام شهرداری تهران این است که گردشگران‌ داخلی و خارجی که به تهران می‌آیند، بهترین‌ خدمات را دریافت‌ کنند.

وی افزود: در مقطع‌ نوروزی‌ تهران از نظر نظافت‌ و نورپردازی‌ زیباتر‌ می‌شود و در این راستا مناطق 22 گانه تهران مأموریت‌ پیدا کرده‌اند تا تلاش‌های گسترده‌تری داشته باشند.

شجاع‌پوریان با اشاره به نشستی‌ که شهردار تهران با معاونان و شهرداران مناطق داشت، گفت: نجفی تأکید کرد که باید قبل از شروع سال جدید خیابان‌ها را به روزتر کنیم‌ و اگر آسفالت خیابان‌ها نیاز به مرمت دارد، آن‌ را بازسازی کنیم.

معاون فرهنگی‌ و اجتماعی شهردار تهران با تأکید بر اینکه برای نوروز برنامه‌های جدی وجود دارد، افزود: یکی از آن‌ها تشکیل‌ ستادی به نام ستاد گردشگری است که معاونت اجتماعی، سازمان زیباسازی و مجموعه‌هایی که در این زمینه دخالت دارند این ستاد را تشکیل‌ داده‌اند تا امکانات گردشگری را برای گردشگران نوروزی حاضر در تهران فراهم کنند.

وی با بیان اینکه سایت مرکزی این مجموعه در معاونت اجتماعی و فرهنگی فعالیت‌ خواهد کرد، گفت: در این راستا از مجموعه‌های بخش‌ خصوصی‌ که می‌توانند کمک کنند استفاده می‌شود تا مجموعه‌ها را معرفی‌ و مسیرها را تسهیل‌ کنند.

شجاع‌پوریان با بیان اینکه یکی دیگر از برنامه‌های بزرگ شهرداری اجتماع شهروندان تهرانی با هنرمندان و مشاهیر کشور در یکی از استادیوم‌های بزرگ ورزشی است، گفت: این کار با رویکرد‌ وحدت و وفاق‌ ملی در روز 12 فروردین‌ که روز ملی ما است، برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار