سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رسیدگی به ۵ هزار پرونده تخلفات صنفی در ایام نوروز در خراسان رضوی

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی از رسیدگی به ۵ هزار پرونده تخلفات صنفی در ایام نوروز ۹۷ در استان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ،مهدی فروزان  درجلسه ستاد اجرایی خدمات سفر خراسان رضوی افزود: امسال از لحظه ورود تا زمان خروج از استان  برای زائران و مسافران برنامه ریزی شده بود و با برنامه ریزی انجام شده ، سرعت ورود به مشهد پس از ورود به استان کاهش یافت.

وی تصریح کرد: درلحظه ورود مسافران به استان پیامکی برای آن ها ارسال می شد تا نرم افزار موبایلی دوستداران میراث فرهنگی را نصب کرده و در اطلاعات اماکن و آثار تاریخی و گردشگری که در مسیر وجود دارد را دریافت و بازدید کنند که این باعث کاهش سرعت ورود آن ها به مشهد می شد.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: 123  سیاه چادرعشایری به عنوان استراحتگاه موقت در جاده ها ایجاد شد و وقتی فرد وارد مشهد می شد نیز نرم افزار موبایلی «مشهدی شو» را می توانست دریافت و از ظرفیت های گردشگری، آثار تاریخی و حتی ظرفیت پارکینگ های سطح شهر نیز مطلع شود.

فروزان ادامه داد: امسال جشن نورزگاه در نقاط مختلف شهر استان و به ویژه در شهر مشهد برگزار شد و در شهر مشهد علاوه بر جشن ها 30 اثر تاریخی در اطراف حرم مطهر پذیرای زائران بود و بخشی از اوقات فراغت آن ها را پر می کرد.

وی افزود: طرح های ترافیکی در جاده ها و شهر مشهد اجرا شده و گره ترافیکی کمی داشتیم.

سخنگوی ستاد خدمات سفر خراسان رضوی گفت: برگزاری نوروزگاه در ارامگاه فردوسی، موزه خراسان بزرگ، نمایشگاه سوغات و صنایع دستی ایران در مشهد بخش زیادی از زائران و گردشگران را جذب کرد.

انتهای پیام// ف.غ

ایجاد 123  سیاه چادرعشایری به عنوان استراحتگاه موقت در جاده های خراسان رضوی

برچسب ها: نوروز ، تخلفات صنفی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.