سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد:

اتصال ۲۵ شهر و ۲۹۲ روستا در خراسان جنوبی به شبکه سراسری گاز طبیعی

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت:۴ شهر و ۹۰ روستا در سطح استان سال گذشته به شبکه سراسری گاز کشور متصل شده است.

سیدمحمود هاشمی مدیرعامل شرکت گاز استان در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بیرجند ؛با تشریح عملکرد سال گذشته این شرکت و با اشاره به تلاش های انجام شده در راستای توسعه شبکه های گازرسانی در اقصی نقاط استان گفت:در حال حاضر 25 شهر مشتمل بر 95 درصد خانوار شهری و 292 روستا مشتمل بر 46 درصد خانوار روستایی خراسان جنوبی از نعمت گاز طبیعی برخوردار است.


وی افزود:در کنار توسعه کمی شبکه گازرسانی در استان،افزایش کیفیت خدمت رسانی و رضایت مندی مشترکین نیز از اولویت های شرکت گاز استان بوده و در این راستا، اقدامات ارزشمندی اجرایی شده و يا در حال برنامه ريزی و اجرا است.


هاشمی با اشاره به اجرای 4 هزار و 940 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و روستایی استان گفت:625 کیلومتر از شبکه مزبور طی سال گذشته در استان اجرا شده است.


مدیرعامل شرکت گاز استان با اشاره به تلاش های شرکت گاز استان برای بهره مندی و توزیع متوازن این نعمت الهی در اقصی نقاط استان از اجرای 2 هزار و 440کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع گاز در مناطق شهری و 2 هزار و 500 کیلومتر در مناطق روستایی استان خبر داد.


وی با بیان اینکه تاکنون 826 کیلومتر خطوط انتقال گاز در سطح استان خراسان جنوبی اجرا شده است،افزود:هم اکنون بیش از 114 هزار انشعاب گاز در سطح استان نصب شده و بیش از 213 هزار مشترک تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.


هاشمی با اشاره به گازرسانی به واحدهای تولیدی و صنعتی و حمل و نقل در استان اظهار کرد:تاکنون گازرسانی به 470 واحد صنعتی و تولیدی در استان انجام شده که 56 واحد در سال گذشته به شبکه گاز طبیعی متصل شده است و برنامه این شرکت برای سال جاری نیز گازرسانی به 600 واحد تولیدی و صنعتی دیگر است.

مدیرعامل شرکت گاز استان گفت:با عنایت به استقبال مشترکین در مصرف گاز CNG در استان که نشان دهنده انتخاب آگاهانه مردم در جایگزینی سوخت گاز به جای بنزین است،هم اکنون ۲۴جایگاه CNG در استان خراسان جنوبی فعال و در حال خدمت رسانی به هم استانی ها است .

انتهای پیام/غ

برخورداری 95 درصدی خانوار شهری استان از نعمت گاز طبیعی

 

برچسب ها: گاز ، وزارت نیرو
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.