سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از نشریات فعال در جشنواره رضوی

نشریات فعال در انعکاس اخبار و تهیه گزارش‌های مرتبط با جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها تجلیل خواهند شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت ؛ ابراهیمیان، معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان در نخستین نشست هیئت اندیشه‌ورز هشتمین جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها گفت: بخش گرافیک این جشنواره به عنوان بخش ویژه خواهد بود و تصویرسازی، صفحه‌آرایی نشریه و طراحی جلد و آرم و نشانه به عنوان سه رشته ویژه این جشنواره است.

وی با اشاره به اینکه سبک زندگی رضوی، فرهنگ رضوی، سیره سیاسی اجتماعی رضوی، جلوه‌های رضوی و اقتصاد مقاومتی از جمله محورهای موضوعی در این جشنواره است افزود: باید از ظرفیت بقاع متبرکه استان با همکاری اداره‌کل اوقاف و امور خیریه برای ترویج فرهنگ منور رضوی و گسترش فعالیت نشریات گیلان در نشر معارف رضوی استفاده شود.

معاون فرهنگی و امور رسانه فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان همچنین با بیان اینکه نشر اخبار و گزارش‌های مرتبط با جشنواره آغاز شده است، تصریح کرد: مصاحبه با اساتید حوزه و دانشگاه باید توسط نشریات پیگیری شود و هرکدام از نشریات با توجه به متن فراخوان، خبر و گزارش‌های ویژه‌ای تهیه کنند.

ابراهیمیان خاطرنشان کرد: همانند دوره‌های اخیر جشنواره جلوه‌های فرهنگ رضوی در رسانه‌ها، در آیین اختتامیه از نشریات فعال در انعکاس اخبار و تهیه گزارش‌های مرتبط با جشنواره تجلیل خواهد شد.

انتهای پیام/اص

از نشریات فعال در جشنواره رضوی تجلیل می شود

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.