سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پليس راور سارقان احشام را هنگام سرقت ناكام گذاشت

فرمانده انتظامي راور گفت: با همكاری خوب مردم با پليس و سرعت عمل ماموران 2 سارق منزل و همچنين 3 سارق هنگام سرقت احشام دستگير شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان؛ سرهنگ علی اميری فرمانده انتظامي راور گفت: در پي وقوع چند مورد سرقت منزل و احشام در سطح شهرستان، موضوع در دستور كار پليس قرار گرفت.

وی افزود: در اين رابطه ماموران پليس آگاهي شهرستان در پي دريافت گزارش وقوع يك مورد سرقت احشام به سرعت به محل اعزام و موفق شدند 3نفر سارق را هنگام سرقت چند راس دام دستگير كنند.

سرهنگ اميری بيان داشت: در ادامه نيز با تلاش ماموران 2نفر كه به علت سرقت منزل تحت تعقيب پليس بودند با همكاري خوب شهروندان در يكي از نقاط شهر شناسائي و دستگير شدند.

وي با اشاره به كشف6 فقره سرقت و تحويل سارقان به دستگاه قضائي تصريح كرد: پليس با جديت تمام در راستاي پيشگيري و كشف جرم انجام وظيفه مي كند كه در اين رابطه همكاري خوب مردم با پليس بسيار مهم و اثربخش است.

فرمانده انتظامي راور در پايان گفت: پيشگيري از وقوع جرائم مختلف به ويژه سرقت در اولويت كاري پليس قرار دارد كه ضروري ترين نوع مشاركت شهروندان در اين راستا اهتمام بيشتر در نگهداري از اموال شخصي و افزايش ضريب ايمني اماكن و وسايل نقليه است.


انتهای پیام/س

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.