سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر کل جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور منصوب شد

معصومه رفیع‌پور به عنوان مدیر کل جدید مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور منصوب شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،، مدیر کل امور بانوان و خانواده استانداری کرمان در این جلسه با بیان این مطلب که زن کرمانی جایگاه خاص خود را داشته و زبان زد ادوار مختلف بوده است، گفت: ۳۱۳ مدیر زن در استان کرمان داریم که وضعیت مدیران میانی استان کرمان نسبت به سایر استان‌های کشور از وضعیت مناسبی برخوردار است و همچنین در مشارکت‌های سیاسی و اجتماعی زنان کرمانی رتبه اول کشور را دارند.

حجت الاسلام محمد محمودآبادی مدیر کل سابق مرکز اسناد و کتابخانه ملی جنوب شرق کشور نیز گفت: بهترین اقدامی که در این سه سال صورت گرفته این است معرفی بهتر و بیشتر سازمان اسناد جنوب شرق کشور بود.

وی افزود: در این دوران ابتکارات مختلفی انجام دادیم و برای کرمان شناختی، پژوهش‌های مختلفی با استفاده از آرشیو ایران و استان صورت دادیم و اکنون پس از سه سال کتابخانه ملی و مرکز اسناد در جای قرار دارد که نام و آوازه او در بین فرهیحتگان زبان زد است.

وی تصریح کرد: به اندازه تاریخ و تمدن استان کرمان مجموعه‌ها در گنجینه‌های اشخاص در حال نگهداری است که بخشی از آن در حال شناسایی و بخشی از آن متاسفانه نتوانستیم شناسایی کنیم.


معصومه رفیع‌پور مدیر مرکز اسناد و کتابخانه جنوب شرق کشور نیز در این جلسه نیت خود را خدمت به فرهنگ اسلامی دانست و گفت: برنامه ریزی برای گسترش فناوری‌های نوین را در نظر دارم.
مدیریت اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب شرق کشور با مرکزیت کرمان در فروردین ماه سال ۱۳۷۲ با حضور ریاست جمهور وقت افتتاح شد که دو استان کرمان و هرمزگان را تحت پوشش دارد.

انتهای پیام/ح

یک زن به جمع مدیران  استان افزوده شد

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.