سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از دوچرخه الکتریکی پیشرفته

رییس دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر گفت دوچرخه الکتریکی با قابلیت‌های پیشرفته در یک شرکت دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد خمینی شهر طراحی و تولید شد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، جعفری نژادگفت: دانشجویان این دانشگاه توانستند با تکیه بردانش بومی دوچرخه الکتریکی با قابلیت های پیشرفته طراحی و تولید کنند.

وی با بیان اینکه این دوچرخه در مدت 2 سال کارتحقیقاتی ساخته شده است افزود: همه قطعات این دوچرخه ساخت داخل و با هزینه کمتر از نصف مشابه خارجی معادل 40میلیون ریال ساخته شده است.
 سرپرست گروه سازنده این محصول نیز با اشاره به عملکرد و خصوصیات این طرح گفت: این دوچرخه در نوع خود نمونه داخلی ندارد و به دلیل نصب موتور در میانه آن، از نمونه خارجی آن پیشرفته تر است.
احمد کشاورزی افزود: خاصیت ضدآب بودن، بازده 95درصدی، گیربکس مستقل، موتور پیشرفته، سیستم کنترل و انتقال قدرت به روز از مزایای این دوچرخه در مقایسه با نمونه خارجی آن است.
وی افزود: در این دوچرخه برای راه اندازی نیاز به پدال نیست و با هربار شارژ می توان تا 180کیلومتر مسافت را طی کرد.
سرپرست گروه این گروه با بیان اینکه عمر مفید این دوچرخه 30سال است گفت: تا 6ماه دیگر این محصول در دانشگاه آزاد اسلامی خمینی شهر به تولید انبوه می رسد.

 

انتهای پیام/ س

تولید دوچرخه پیشرفته در خمینی شهر

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.