کسب مدال برنز برگردن دوچرخه سوار اصفهانی

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان گفت: دوچرخه‌سوار اصفهانی مدال برنز مسابقات دوچرخه‌سواری قهرمانی جهان «گرن فوندو» که در ترکیه برگزار شد را بر گردن آویخت.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،به نقل از روابط عمومی هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان، جلیل عباسپور از کسب مدال برنز رقابت‌های دوچرخه‌سواری قهرمان جهان گرن فوندو 2018 توسط دوچرخه‌سوار اصفهانی خبر داد و اظهار داشت: مجید کبوتری دوچرخه‌سوار خوش‌ تکنیک اصفهانی موفق به کسب عنوان سوم رشته استقامت جاده 70 کیلومتر در رده سنی چهل و پنج ، چهل و نه سال مسابقات جهانی در شهر آنتالیا ترکیه شد و مدال برنز فدراسیون جهانی دوچرخه‌سواری UCI را بر گردن آویخت. 

وی افزود: بیش از 400 دوچرخه‌سوار کشورهای مختلف دنیا در این دوره از رقابت‌ها حضور داشتند.

رئیس هیأت دوچرخه‌سواری استان اصفهان ادامه داد: گرن فوندو یکی از تورهای بزرگ معتبر جهانی مانند توردوفرانس است که در 14 مرحله و هر مرحله در یک کشور برگزار می‌شود و خوشحال هستیم که یک دوچرخه‌سوار اصفهانی بر روی سکو ایستاده و موفق به اخذ امتیاز حضور در مرحله نهایی این رقابت‌ها شده است.

وی در پایان گفت: مجید کبوتری ساعت 8 صبح روز شنبه مورخ 29 اردیبهشت به کشور باز می‌گردد و جهت آمادگی هرچه بیشتر برای حضور در مرحله بعدی این رقابت‌ها به تمرینات خود خواهد پرداخت.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.