سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بخش خصوصی خراسان رضوی امسال به شبکه دولت الکترونیک می‌پیوندد

سرپرست حوزه اداری، مالی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی گفت: اقدامات پیش رو برای توسعه دولت الکترونیک استان در سال 97 با هماهنگی نهاد ریاست جمهوری و نیز دستگاه‌های متولی امور مرتبط با بخش خصوصی در استان صورت گرفته است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ؛ محمد صادق براتی در جلسه شورای اداری خراسان رضوی افزود: در توسعه شبکه دولت تا کنون برای 2500 دهیاری استان کارتابل تعریف شده است.

وی گفت: از این تعداد 1200 روستا بالای 20 خانوار است که 750 مورد مستقیم با شبکه دولت در ارتباط است؛ 450 مورد به زودی متصل و ارتباط بقیه روستا‌ها هم تا انتهای سال 97 برقرار می‌شود.

سرپرست حوزه اداری، مالی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی افزود: تامین زیرساخت‌های لازم برای اتصال بخش خصوصی به شبکه دولت وتوسعه کمی زیرساخت‌های شبکه دولت و ناپایداری برخی خطوط همراه اول و ایرانسل از مشکلات موجود در توسعه سریع این حوزه است و پیگیری‌ها برای حل این مباحث در دست انجام است.

براتی با اشاره به رتبه برتر استان در حوزه دولت الکترونیک گفت: هم اکنون در این استان 4200 اداره و دهیاری به شبکه دولت متصل است.

وی عنوان کرد: راه اندازی سامانه رصد در استان برای رصد مکاتبات اداری و بین دستگاه‌ها از مهر پارسال و اتصال دفاتر پست و پیشخوان به شبکه دولت با تسریع و تسهیل امور و تکریم ارباب رجوع از اقدامات مهم استان در حوزه توسعه دولت الکترونیک است.

سرپرست حوزه اداری، مالی معاونت اقتصادی استانداری خراسان رضوی ادامه داد: هم اکنون حدود 99 درصد مکاتبات نظام اداری استانداری خراسان رضوی به صورت الکترونیکی انجام می‌شودکه این نسبت بین دستگاه‌های اجرایی استان 72 و نیم درصد است.

انتهای پیام//ح. ص
 

خراسان رضوی رتبه برتر در حوزه دولت الکترونیک

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.