سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رئیس محاکم عمومی وانقلاب شهرستان کرمان عنوان کرد؛

۸۰۰ پرونده مرتبط با مسکن مهر درسیستم قضایی

رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب شهرستان کرمان گفت:۸۰۰ پرونده مرتبط با تعاونی‌های مسکن مهر در دادگستری‌های سراسر استان مطرح ودر حال رسیدگی می‌باشند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،حجت الاسلام و المسلمین محمد امیر ابراهیمی در جلسه با مسئولان استانی با موضوع رسیدگی به مشکلات شرکت‌های تعاونی مسکن مهر استان کرمان، گفت: در خصوص تعاونی‌های مسکن مهر یک اشکال ریشه‌ای و زیربنایی از بدو تشکیل آن‌ها وجود دارد و آن این است که نظارت دستگاه‌های اجرایی به صورت مستقیم در قوانین و مقررات پیش بینی نشده است.

این مقام قضائی بیان کرد:در حال حاضر تنها شیوه نظارت بر پروژه‌های مسکن مهر از طریق گزارش‌های بازرس‌هایی است که عموما از اعضای خانواده هیات مدیره تعاونی مسکن می‌باشند و به طور کلی می‌توان گفت:اکثر مواقع به وظیفه قانونی خودشان در خصوص حیف ومیل اموال اعضای تعاونی به درستی عمل نمی‌کنند.

وی عنوان کرد:عدم آگاهی اعضای هیات مدیره تعاونی‌های مسکن مهر به قوانین و مقررات و مسائل حقوقی باعث شده است به موقع در جلسات داوری و دادگاه حضور پیدا نککند و دفاع موثری در برابر طلب پیمانکاران انجام ندهند.

حجت الاسلام ابراهیمی در تشریح علت دیگری که هم اکنون گریبان گیر تعاونی‌های مسکن مهر مشکل دار شده است، گفت:عدم تشکیل به موقع مجامع عمومی و مشورت اعضا جهت تامین به موقع آورده، منجر به تاخیر در ساخت پروژه و در نتیجه فرسایشی شدن پروژه با بالا رفتن سرسام آور قیمت تمام شده ساختمان شده است.

انتهای پیام/ح

800پرونده در خصوص مسکن مهر درسیستم قضایی مطرح است

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.