سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

لزوم حمایت صدا و سیمای آذربایجان شرقی از صنعتگران

مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی بر لزوم حمایت از واحدهای صنعتی استان برای افزایش تولید محصولات داخلی تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛  سید محسن لطیفی مدیرکل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی، در دیدار مسئولان شرکت ماشین سازی تبریز گفت : رسانه ملی برای حمایت از تولید ملی و کالاهای ایرانی عزم جدی دارد.

وی افزود : افزایش تولید برنامه های فاخر با رویکرد حمایت از صنعت در صدا و سیمای استان دراولویت قرار دارد و تلاش می شود برنامه های که قابلیت پخش در شبکه های سراسری دارد تهیه و پخش شود.

لطیفی ادامه داد : شرکت ماشین سازی تبریز به عنوان صنعت مادر در آذربایجان شرقی در طی سالهای اخیر با فراز ونشیب های زیاد مواجه بود که امیدواریم با همت مدیر جدید ، این شرکت پویا تر و فعال تر از قبل در صنعت استان بدرخشد.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز آذربایجان شرقی نقش رسانه ملی و شبکه استانی را در توسعه صنعت مهم دانست و ابراز امیدواری کرد با مشارکت فعالان صنعتی استان جایگاه گذشته صنعتی و اقتصادی آذربایجان شرقی احیا شود.

در این نشست قربانعلی فرخزاد مالک جدید شرکت ماشین سازی تبریز گزارشی ازروند واگذاری این شرکت و برنامه های آتی توسعه و نوسازی این واحد تولیدی ارائه کرد.

وی گفت :تلاش می شود با نوسازی شرکت ماشین سازی افق روشنی از این صنعت در استان ترسیم شود تا ضمن کمک به تولید کنندگان این بخش ، کارگران و فعالان این حوزه با آرامش و بدون دغدغه به تولید بپردازند.

در این دیدار هم تفاهم نامه همکاری مشترک بین صدا و سیمای استان و شرکت ماشین سازی تبریز امضا شد.

 

انتهای پیام/

 

حمایت صدا و سیمای آذربایجان شرقی از صنعتگران

برچسب ها: صداوسیما ، صنعت
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.