سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بسته هفتگی نرم افزار (شماره ۲۱۴)؛

از دانلود نرم‌افزار کاهش حجم عکس بدون افت کیفیت تا نرم‌افزار آموزش زبان

در بسته هفتگی دریچه (شماره ۲۱۴)، بهترین نرم افزار‌های هفته گذشته از دید شما کاربران گرامی را قرار داده‌ایم.

به گزارش خبرنگار حوزه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ این روزها کمتر کسی را می توان پیدا کرد که کاربر گوشی‌های هوشمند نباشد، بر همین اساس ممکن است گاهی اوقات نیازمند استفاده از نرم افزارهایی باشید که به صورت پیش فرض بر روی تلفن همراهتان نصب نشده است.

حال اگر در طول هفته فرصت نمی‌کنید تا برنامه‌های کاربردی و دلخواهتان را دانلود کنید نگران نباشید. در بسته هفتگی، پربازدیدترین و برترین نرم افزارها از دیدگاه شما کاربران را جمع آوری کرده ایم.

 
دانلود Password Safe Pro 5.9.3 نرم افزار نگهداری از پسورد و رمز عبور اندروید

 نرم افزار Password Safe and Manager ابزاری فوق العاده برای ذخیره و مدیریت پسوردهای شماست. اگر شما نیز اکانت های بسیاری دارید و نگران فراموش شدن پسوردهایتان هستید، با استفاده از این نرم افزار می توانید تمامی پسوردهای خود را در آن ذخیره کنید و در صورت نیاز به آنها رجوع کنید. این نرم افزار می تواند برای شما پسوردهای قدرتمندی را بسازد که کسی نتواند آن ها را کشف کند.

 
 

دانلود وردپرس WordPress 10.2 – برنامه مدیریت سایت‌های وردپرسی در اندروید
 نرم‌افزار WordPress یکی از معروف ترین و پرمخاطب ترین نرم افزار های مدیریت محتوا محسوب می‌شود. نرم افزارهای مدیریت محتوا معمولا برای ساخت و مدیریت سایت ها استفاده می‌شوند. این نرم افزار تحت وب است و هسته مرکزی آن توسط هزاران کاربر و داوطلب که از آن استفاده می‌کنند، نوشته شده است.
 
دانلود File Commander 4.8.17548 - فایل منیجر اندروید
نرم افزار File Commander یکی از مشهورترین نرم افزارهای مدیریت برنامه ها و فایل های گوشی های هوشمند اندرویدی است. این نرم افزار به شما کمک می‌کند که بتوانید به راحتی برنامه های گوشی خود را مدیریت کنید. این نرم افزار قابلیت های بالایی دارد که در ادامه به آنها پرداخته شده است :
دانلود Gallery Vault-Hide Video & Photo PRO v3.8.3 - برنامه قفل تصاویر و ویدیوهای گالری برای اندروید

نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures یک ابزار عالی در زمینه مخفی کردن تصاویر و ویدئو ها است. با استفاده از این نرم افزار می توانید به تعداد نامحدود تصاویر و ویدئو های موجود در گالری خود را مخفی و از گالری خارج کنید.

حتی می توانید آیکون این نرم افزار را در گوشی خود نیز مخفی کنید تا دیگران از وجود چنین برنامه ای در گوشی تان نیز باخبر نشوند. نرم افزار Gallery Vault – Hide Pictures بیش از 10 میلیون بار دانلود شده است و توانسته در گوگل پلی نمره عالی 4.5 از 5.0 را نیز کسب کند.

برای دانلود نرم افزار اینجا کلیک کنید


دانلود CM Browser - Fast & Secure 5.22.17.0011؛ مرورگر سبک و سریع

نرم افزار CM Browser یک مرورگر حرفه ای برای بارگذاری صفحات وب در گوشی است. یکی از ویژگی هایی که این مرورگر را از دیگر نرم افزار ها متمایز کرده، داشتن امنیت بسیار بالای آن است. به محض آن که به وب سایتی وارد شوید که حاوی کدهای مخرب و مشکل ساز باشد این مرورگر به شما هشدار خواهد داد تا از وارد شدن به آن وب سایت خودداری کنید.


 

 دانلود busuu 13.8.0.125 - برنامه آموزش زبانهای مختلف برای اندروید
busuu: Fast Language Learning Premium یکی از پرطرفدارترین و کامل ترین نرم افزار آموزش زبان برای سیستم عامل اندروید است که توانست امتیاز 4.7 از 5.0 را از مارکت گوگل دریافت کند و بیش از 5 میلیون بار از سراسر جهان دانلود شود.
اگر وقت نمی کنید به کلاس های زبان بروید و می خواهید از راه دور زبان انگلیسی را کامل و عمیق یاد بگیرید با نصب نرم افزار busuu: Fast Language Learning Premium روی گوشی خود می توانید یک معلم آموزش زبان همیشه همراه خود داشته باشید.
 
 
 

دانلود 3C Toolbox Pro 1.9.8.5 ؛ مجموعه ابزار پیشرفته اندروید

شاید تا به حال به این موضوع فکر کرده اید که با یک نرم‌افزار  تمام نیازهای خود را  رفع کنید. انجام این کار باعث خواهد شد تا شما نیازی به نصب کردن نرم‌افزارهای متعدد روی گوشی همراه خود نداشته باشید و نرم‌افزاری که نصب کرده‌اید، این امکان را داشته باشد تا خواسته‌های شما را تا حدود زیادی پوشش دهد.

برنامه 3C Toolbox ، به عنوان یکی از قدرتمندترین و کامل‌ترین نرم‌افزارها در همین زمینه است و از آن به عنوان یک جعبه ابزار کامل و حرفه‌ای یاد می‌شود که با نصب آن روی گوشی همراه خود می‌توانید به امکانات بسیار عالی و گسترده‌ای دسترسی داشته باشید.

دانلود Photo & Picture Resizer Premium 1.0.163 برنامه کاهش حجم عکس اندروید

 نرم افزار Photo & Picture Resizer ابزاری حرفه‌ای برای تغییر سایز و کاهش حجم تصاویر در گوشی‌های هوشمند است.

از آنجایی که حجم تصاویری که به واسطه برخی از گوشی‌ها و دوربین‌های حرفه‌ای گرفته می‌شود، بسیار زیاد است، با استفاده از این نرم افزار می‌توانید اندازه تصاویر دلخواه خود را تغییر و حجم آنها را بدون کاهش کیفیت ، کاهش دهید.

دانلود Swiftly switch Pro 3.1.19؛ سوییچ سریع بین نرم افزارها

اگر تعداد زیادی نرم افزار روی  گوشی خود دارید یا به طور همزمان با چندین نرم افزار کار میکنید یا نمیخواهید برای رفتن به برنامه دیگر از برنامه قبلی خارج شوید و نیز برای دسترسی سریع به برنامه های پرکاربرد؛ توصیه ما این است حتما نرم افزار Swiftly switch – Pro را نصب کنید.


با نرم افزار Swiftly switch – Pro برای داشتن تمام قابلیت های فوق کافی است گوشه تصویر خود را لمس کنید.

 

دانلود AZ Screen Recorder 5.0.6 برنامه ضبط فیلم از صفحه نمایش اندروید

 AZ Screen Recorder نرم افزاری است که به وسیله آن می توانید از صفحه گوشی خود فیلمبرداری کنید. این نرم افزار قابلیتی دارد که می توانید در حین فیلم آن را متوقف کنید و در هر زمانی که خواستید فیلم برداری را آغاز کنید. همچنین با استفاده از این نرم افزار می توانید در حال فیلمبرداری از صفحه گوشی، با میکروفن موبایل صدای خود را ضبط کنید و فیلم آموزشی، تبلیغی بسازید.

 
انتهای پیام/
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.